19.01.2007., petak

Ja sam vlat trave...

...I osječam se ko da me prožvakala krava! puknucu Dark-chan is not amused, you bitches!!!

Jučer je Blog.hr odlučio biti bitch, pa sam se ja raspizdila i digla ruke od postanja one perverznosti koju vam toliko dugo obečajem. Ali ne brinite, ili u subotu ili u nedelju. Jedan od tih dana ja ču to objaviti. Neznam točno koji jer sam zatrpana u učenju ovaj vikend -_- Za Boga miloga!!! Tek smo došli u školu a već imamo 4 ispita. Gospodin Sociologija i Logika, gospođa Hrvatski i gospođa Njemači su se urotili protiv nas i zabilježili nam ispite u sljedečem tjednu. Oh, ja sam taaaaaaako sretna zbog toga. Stvrano, pucam od sreće. puknucu

Ne samo to nego su nam pametne glave, koje upravljaju odlukama o tome koji če se razred u koju učionicu smjestiti, nas odlučili po treći put u tri godine premjestiti iz velike učionice sa 3 prozora i puno zraka u malu, zagušljuvu, pišljivu, jednoprozornu učionicu koja jedva da i ima grijanje. Imamo nekoliko profesora na našoj strani i tako mi kvantomne fizike ali mi čemo dobiti natrag našu učionicu. Jer ovo nije fer, jednostavno nije. Ko da nas svi imaju na piku! blabla Curse you!!!

U međuvremenu, ja moram do frendice jer sam ja [genijalka kakva jesam] zaboravila gledati Kosti i Vatreni Dečki. Pa mi frendica to snimila i ja se veselim. TEH JOY!!! Čula sam da je scena u kojoj Tommy mlati brata totalna uživancija. Mmmmm! Ali malo mi je žao Ryana. [I ako nitko ne kuži zašto sam Tommyjevog brata nazvala Ryan onda se odite pokopati jer nikad niste gledali Oz! :P]

I evo, iscrpila sam sve normalno što imam za reći. Ima ti juš toga nenormalnoga ali nebite to kužili, believe me. Bar ne danas ~_~ Dakle vidimo se ili sutra ili prkeosutra!

Btw, ako vam se sviđa bend Within Temptation, izdali su novi single!smijehsmijeh I ubrzo im izlazi i novi album! smijehsmijeh Ah, baš mi treba nešto dobro mjuze da me oraspoloži. Iako moje je raspoloženje još uvijek na jako dobrom levelu jer stalno slušam Let 3. Ah, njihove pjesme su fantastične - osobito Drama i Riječke Pičke naughty Sad kad bi samo još Marilyn i Linkin Park izdali nešto novo, moja sreća bila bi potpuna.....O da i Keane!!!

Tally ho, my chaps! smokin

Btw, iz nepoznatog razloga [completely random xD;;;] moj zaštitni znak postao je pik, iliti ga Spades [na engleskom mi zvuči bolje] ♠♠♠!.....Ali ni srčeka nisu loša cerek ♥♥♥! xD;;; A evo vam i ostala dva znaka~ ♣♣♣!! ♦♦♦!! Ok dosta ovoga, Tally ho!!!! smokin
- 16:50 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Tko?...Ili što?