26.12.2006., utorak

Oh, the horror! x_X

Sretan Božoć ljudi!! Žao mi je što se nemogu dovući na vaše blogove i čestitat vam jer... Pa, iskreno, jdva da ovo pišem. Pri ulasku u sobu glavom sam udarila u vrata. Da, da, nisam baš svoja ovih dana. Ajde, ajde! pitajte me! Pitajte me kako sam provela Božić. E, reći ču vam kako. Započela sam ga tako da sem se ispovračala po svojim papučama i dekici. Kasnije sam se još par puta ispovračala i temperatura mi je skoknula da skoro 40°C. To, moje dame i gospodo, nije zabavno. Svi u kući, ali baš svi [uključujući i one koji su nas taj dan posjetili] su dobili temperaturu i proljev ili su si ispovračali dušu. Ma prekrasno, stvarno prekrasno. Nikad se u životu nisam gore osjećala. Hrana mi nema okusa, glava če mi još malo pa i eksplodirati, temperatura mi varira iz sata u sat, copam se tabletama za koje ni sam vrag nezna što su, pijem litre i litre čaja [uff, baš se osjećam ko Engleskinja ovih dana], hodam po kući ko mumija omotana u dekicu sa bljedim izrazom lica.... I da, to bi bilo to. Juhu!! Moj je Božić prošao taaaaako zabavno. I ova zabava jo uvijek traje. Razumijele li vi kako je to samo grozno kada želite jesti sir ali niste niti gladni niti vam ima okusa [a ja volim sir, jako jako!] A o čokoladi neću ni govoriti. Božićni ručak bio je prekrasan [canelone, yumyum] a ja ga niti kušala... jer nema okusa no Plače mi se! Imam osjećaj ko da ču biti vezana za krevet cijeli ovaj tjedan, što je big problem. Trebam Novu Godinu proslaviti s prijateljicom ali... J*bem ti te viruse koji haraju Rijekom ovih dana. Ona žena iz apoteke kaže da taj virusić harak okolo već nekoliko dana ~__~ Oh sreće li~!

Ok, ok, dosta samo-sažaljenja! Još malo pa ču i sa stolice pasti noNo dobro. Drž'te mi fige da ozdravim! Eh, eh, eh~! Onda budem napravila onaj pervy post [vama kao dar] i tako dalje i tako dalje..... Uff, nemogu ja vise. Ali za kraj, evo vam nešto što sam napravila prije no što me virusuč uhvatio. Obojala sam jednu slatku curu [zove se Kobato, dolazi iz mange "Kobato" koju rade CLAMP] i apsolutno je preslatka. Da, da. Ja slikicu obojala i stavila pozadinu i tako dalje i tako dalje. Ajde, divite mi se. Možda brže ozdravim xD;;; Never mind! Sretan zakašnjeli Božić!!..... zijev


- 23:03 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Tko?...Ili što?