Not my problem? - Heretik aka tHe cHanging One - Blog.hr

12.08.2006.

Not my problem?

Eto mene s mora (još prekjučer, ali što je tu je) pa da vam podnesem izvještaj...
Bilo je u najmanju ruku dosadno i melankolično, jer sam išao samo sa starcima...
Ne kažem da su starci loše društvo, jer se ne svađamo, ali falila mi je moja ekipa...
Još se i vrijeme pokvarilo, pa smo došli 3 dana ranije, što mi je drago...
Nego, čemu naslov? E pa... da vam ukratko ispričam o čemu se radi...

Jednom prilikom, dok smo bili u Vodicama, meni je dosadilo sjedit pa sam se dogovorio sa starcima da idem malo prošetat i pojest sladoled, i da se vraćam za pola sata... Onda sam otišao na jedan prilično pust dio rive, našao dok na kojem nije bilo nikog i sjeo na njega... mjesečina na morskoj površini inspirira čovjeka... pogotovo ako imate MP3 player uz sebe, onda je to pravi užitak...
Nakon nekog vremena palo mi je na pamet da odem po taj sladoled... i dođem ja do drugog kraja rive gdje se prodaje, i vidim da su upravo zatvorili... i krenem nazad...
Nakon minutu, dvije naletim na prizor koji me je natjerao da stanem i razmislim... vidio sam curu od kojih 15 godina kako sjedi na rivi i plače, a malobrojni prolaznici se ne obaziru... i mislim si "Šta sad? Ako samo prođem kao svi ubit će me savjest, a ako pokušam pomoći tko zna što će biti..."
I odlučim da ću sjest kraj nje i pitat u čemu je problem, pa kud puklo... i pogledam a mobitel da vidim koliko imam vremena... i jebiga... skužim da već kasnim 2 minute, a baš bi mi sad trebalo da me starci traže u gužvi u turističkom mjestu na drugom kraju države...
Učinio sam to... prošao sam kraj nje i otišao starcima, koji nisu ni primjetili da kasnim headbang

Ova pjesma je za nju, koju nikad nisam i neću upoznati, i koja mi nije dala mira tu večer...



A young, helpless soul
Is what I have found
Abandoned, ignored
By people around

A bare look at your shadow
Awakes tears of my own
And all because to myself
That sorrow is well-known

And when I stepped towards you
The clock showed half past ten
And I still cannot believe
That thing I did just then

I left you in darkness
To weep all alone
Without someone's comfort
One I could've shown

Forgive me things
I've failed to do
In other time
I would help you

00:55 --- Reci... (8) --- Ma daj... --- Sjeti se...

<< Arhiva >>



Nema više...




Komentari On/Off

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Blogovi


Svi redom legende:


Amy
( Evanescenka, u slobodno vrijeme baxuz smijeh ;)



Marri
( Jedan mali plavooki anđeo kiss ;)



Mirtić
( Apocalyptičarka... bistro, ali ludo dijete nut ;)



v4MP1r3
( Mansonovac, forumaš, BBB, IQ 150... cool :)


tribal
tuljanica
vampirequeen
want to be pretty
Evanescence blog
dacho
imaginary
l'ennemi
void of light

Informblogovi:

compov
x360



Me, Myself and I...


Rođen:
26.IV.'89.

Slušam:
ovaj metal
onaj metal
svakakav metal
dobar rock
dobar techno

Boja:
CRNA
a ni malo plave ne škodi...

Škola:
učim za fax

Zakleti ateist
u klasičnom smislu

Obožavam:
dobru glazbu
svoje prijatelje
(malo ih je pravih)
engleski
Internet
jeans
broj 13

Mrzim:
frajerčine
pakosne ljude
idiote
popove
previše svjetla
lošu glazbu
svoju lijenost
ljudsku glupost


Moj banner



Banner code:


Moj mail & MSN
...na upit...



Koliko vas je došlo...
Free Web Counter


I koliko puta...
Free Web Counter

Simboli