ponedjeljak, 05.06.2006.

Vračam se staroj sebi pomalo....

Moji loši dani su iza mene i ne kanim ih ponovo ni vidjeti
a ni uopće znati za njih..
Ponovo sam vesela jer mi se danas nesto tako lijepo dogodilo...
neznam od kud da pocnem...
Ponovo sam vidjela nase najbolje maturante koje obožavam
i fakat neznam kako cu bez njih...škola je tako prazna... šmrc...
dobro je sve prošlo u školi što se tiče testova i toga...
i jos jedna sitnica ali za mene ogromna!!!

Juce na derbiju je bilo ZAKON! Nas 6 krava..jao... svi su me zvali
kao daj Dora smiri se na telki si...HAHAHAHA!!! ne zelim ni znat kako je to izgledalo.. :))))

Arabeska..ovu subotu u papayu?
inace u Papayu vam vise ne pustaju mlade od 18 jer je proslu sub došla racija i
sve otislo k vragu...
Ocemo u Paradiso u sesvete??

pusa svima !!

- 14:03 - Reci mi ... ( ukupno: 8) - Printao bi ,ha? :/ - #

<< Arhiva >>