utorak, 16.05.2006.

Gibonni i Oliver Dragojević

Ovaj post jednostavno moram posvetiti mwni njadražim hrvatskim izvođačima.
Tek sam nedavno shvatila jačinu njihovih riječi.....
Uživajte....


ČINIM PRAVU STVAR

Mozda i dogodi se cudo
i onda uspijem presutjeti
teske rijeci i sve grubo
sve sto ljudi govore
kad se vise ne vole
mozda se i jednom rodi nada

I onda uspijem ti priznati
da si najbolja do sada
da sa tobom nijedna
ne moze se mjeriti
nema pravila ne
tu nema pameti kad nastupi tisina
mi smo dvoje ljudi
sto se ne mogu razumjeti

I cinim pravu stvar
ne spominjem te ja
jezik pregrizem da ne bih opsovao
da ne bih opsovao
ovaj zivot sto ga
dijelim na pola
i kada pozelim te ja
jezik pregrizem da ne bih opsovao
da ne bih opsovao
ovaj zivot sto ga
dijelim na pola

Sto je moje, sto je tvoje
ja tako ne mogu razmisljati
sve smo gradili u dvoje
i sve iz temelja
sad cemo podijeliti
kome noc, a kome dan
ne, tu nema pameti
kad nastupi tisina
mi smo dvoje ljudi
sto se ne mogu razumjeti

KAD TE SPOMENEM

I to sto si rekla
Ne boli ko ono
Sto si mi presutjela
I mjesta mi nema
Na usnama tvojim
Ni za jedno slovo moga imena

Reci mi sad
Sto cu sa sobom
Sve mi ide nizbrdo
Kad te spomenem
I svaka kap moga sjecanja
Boli me do ludila
Kad te spomenem

Gradim jos uvijek
Mostove svoje
Koji nece doc do tvojih obala
Poslije stotinu suza
I pogresnih rijeci
Vec sam pomalo
i umoran od poraza
Znam


DIVJI CVIT

I ni mi potriba sad
ka sempja gubiti mir
jer ja sam propuca
kost za ljubav, nimam lipu ric

I zalim Boze i trud i ludu glavu
s kojom ne mislim
ko me je natira da je
provan da je vako zavolim
da je vako zavolim

U srce me potocaj ka divji cvit
pusti dazd iz oka da okripi
u srce me potocaj ka divji cvit
pusti dazd iz oka
da okripi naciklu jubav u meni

A da je coviku bit ka raspa
i da je u dusi zal i grub
ja ne bi se da do kraja
i ne bi vako ginija za nju

A da je coviku bit ka raspa
da nista ne cuti ka i zvir
ja ne bi se da do kraja
ko me tira da je vako zavolim

I ni mi potriba
sad ko sempja gubiti mir
jer ja sam proguca kost
za jubav niman lipu ric

I zalim Boze i trud i ludu glavu
s kojom ne mislim
ko me je natira
da je provan, da je vako zavolim

I ni mi potriba
sad ko sempja gubiti mir
jer ja sam propuca
da je vako zavolim

Divji cvit mi je najdraza pjesma, ali se nebi trebala odnosit na mene....ali jednog dana hoće znam....

Image Hosted by ImageShack.us

by:Gibonni

CESARICA

Zlatni konci, litnje zore
dosli su u njene dvore
da bi moju jubav budili
svitlo nek joj ljubi lice
lipo ka u cesarice
kad je ja ne mogu jubiti

Zlatna mriza njenog tila
dusu mi je uvatila
da je baci nazad u more
Svake noci prije zore
dolazin u njene dvore
bile dvore moje pokore

Cilega zivota ja san
tija samo nju
da do njenog srca nadjem put
cilega zivota moje tilo
je bez nje
ka cvice bez vode

Zlatna mriza njenog tila…

Cilega zivota ja san tija samo nju…

Image Hosted by ImageShack.us

by:O.Dragojević

najljepši pozdrav mojim prijateljima i svima onima koji su bili uz mene!!!
Oni jedini znaj uda ja nikad nisam ovako tužna ali se kadkad i to moralo meni dogodit..
NAJLJEPŠA VAM HVALA !!
wink

- 21:54 - Reci mi ... ( ukupno: 7) - Printao bi ,ha? :/ - #

<< Arhiva >>