< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Opis bloga

Life is a moderately good play with a badly written third act.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 11.06.2008.

Jebo te pljuvanje

Heh ispricavam se sto nisam piso dugo,al znate kak je život,škola,žene sve to oduzima dragocijeno vrijeme
Jos malo pa gotova škola..svakim danom sam sve vise i vise na rubu sloma zivaca
Pa kak im se da mucit ljude tolko dugo
Sta im nije bilo dosta od 9 mjeseca pa do sad
Neee moraju oni...
Mah dost o skoli zabranio sam si da mislim o skoli dok ne ucim i dok nisam u njoj!!


Next topic!
Kaj je s ovim vremenom??
Ovom gore je dosadno,pa idem nam zagorcavat zivot tak da mi nemremo ici vani
Umjesto da sam vani u nekom parkicu s svojim drustvom i da cugam kak spada,ja doma trulim i čistim govna od mačke!
Zabava za cjelu obitelj od 0 do 9128301092301

Gledam jucer u tramvaju neku zensku kako pokusava si non šalantno obrisat sline koja je ispljuvala po sebi dok je pricala s nekom tam
imam zlatan lančić,muž mi je nezaposlen al sam zato ja super zena jer pusim kare za 10kn iza ugla

Zapanjujuce je kako ljudi uopce ne obaziru se na ljude oko sebe
Zadnje kaj sam htio u svom zivotu u 6.56 min ujutro da gledam kak neke 2 babuskare pricaju o tom ko je hrvat il ko nije u njihovoj ulici
Jebote nismo in the ghetto

Zadnje kaj jos Hrvatskoj fali su ulicne bande
E onda bi fkt sve otislo u kurac
Da me netko ide propucat jer nosim plavu majcu u zelenom kvartu
Gdje je tu logika??
Znate di je?!?
u mom ljepom smrdljivom čmaru!


Mah smijem vam se svima u facu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

sayonara

- 22:29 - Komentari (2) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

0