svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Opis bloga

Life is a moderately good play with a badly written third act.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 26.05.2008.

Znakovi

Dali zelis vidjet kak se sve raspada??
Svaki put kad hodam,gledam,primjecujem,razmišljam
Ja čitam znakove
I znakovi pokazuju krivi smjer
Znakovi ne pokazuju ime ulice ili put do autoceste
Znakovi pokazuju grobove djece koji jos nisu ni rodeni
Ne mislim na aborciji nego ono sto dolazi

Znakovi mi kazu da se okrenem
Znakovi mi kazu da pregledam svoju prošlost
Znakovi mi kazu da naucim od svojih pogreška
Dali zelim gledat kako se sve raspad??
Dali imam ikakvu kontrolu?Dali mogu ista ucinit?

Vrijeme nije dobra osoba,znam jer su znakovi tako rekli
Vrijeme moze bit darezljivo,ali ultimativno vrijeme boli kurac za nas
Pa sto ces onda ucinit?Sto cemo mi napravit?

Usred ulice sam pricam znakovima i ljudi me gledaju smijuci se ovaj lik je lud
Zar ne vide znakove??Zar ne vidis znakove?

Neki od nas su izgubljeni i nikad nece nac put,no koliko citali znakove
Neki od nas ne vide znakove jer nemremo si pomoc kad stojimo i gledamo nesrece kako se dogadaju
Neki su zauzeti kupovinom
Zatupljeni smo,začarni onim sto nam svijet pokazuje

Neki ne vide znakove zato jer rade od 8-6
Na putu smo do kluba,pijani smo,napuseni i trijezni
I ne vidimo znakove

Slusamo pokvarenjake kako pricaju price
Slusamo jezik koji laze
Damo im uho,ruke i damo im obje oči
Pa zato ne vidimo znakove
Djeca se igraju u parku i ne vide znakove
Oni su djeca pa ne vide

Moramo se pokrenuti
Moramo se pokrenuti
Moramo citat znakove


btw ovu su prijevod lyricsi od Nujabes(ft Pase rock)-Sign

- 15:17 - Komentari (3) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

0