MADE BY: PEACEDESIGN

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

what can I say-see for yourself!


MOJA OSOBNA ABECEDA(koja ce se s vremenom mijenjati,kao i moji prioriteti):

A-Avion-obozavam letiti avionom,nesto prejebeno

B-Bolesno-sick,sick,trtrt:)

C-Cmon-da...no koment

Č-Čupavo-u zadnje vrijeme me nesto privlaci čupavo,šta god to bilo,zivotinje,stvari,ljudi...hehehe

Ć-Ćup-to mi jedino pada na pamet...hehehe

D-Dark angel-moja najbolja frendica

E-Evanescence-meni jedna od najboljih grupa

F-Fall out boy-jel trebam komentirat savršenstvo?hehehehehe(pete is hot)

G-Goran(neslužbena seka)-jedna od najvažnijih osoba u mom životu

H-Haski-najslađi psi na svijetu

I-Ifka-moja best frendica,jedna od njih

J-Jole-ahahahahahahaha

K-Killersi-spikeovi,one narukvice,to volim furati,a ni bend nije loš

L-Lino...hahahaha

LJ-Ljama-ta zivotinja pljuje ko looda

M-Marko-Moj best frend,malena-obozavam kad me ljudi tak zovu...

N-Nothing Else Matters-prejeben izraz

NJ-Njemacki-najgori predmet u skoli

O-Obala-obozavam more,i volim biti navecer na obali

P-Prex-ufff...obožavam ga

R-Radozlnalost-jedna od mojih osobina,moze biti dobra ili losha,kako kad:)

S-surender-super pjesma od billy talenta

Š-šminka-volim se sminkati,al ne sminkam se stalno:)

T-Trnsko-no koment

U-uraniti-uvijek dođem prerano,jako rijetko kasnim...he he he

V-volim te

Z-Zabava-khm...da..(piwa s Pixie pod nečijim prozorom)






Efo jedne totalka cool pjesme:
30 seconds to mars:from yesturday


Music Video Code provided by Music Video Zone







Baner by:




Baner by:



Baner by:


Baner by:

MY CHEMICAL ROMANCE:

lyrics - famous last words


Tena:
Blog images



Tea:
MySpace



Marta:
MySpace



Amu:
Bigoo



Ivona:
Image hosted at bigoo



Anja:
MySpace



Anita:
Blog images



Ana:
Blog images



Iva:
Image hosting



Petra:
Images for your blog



Lancy(ja):
free image hosting


Ovo trebate vidjeti:

Blog.hr-stranica na kojoj možete napraviti totalka cool blog!
Blogovi ljudi koje poznajem!

sekicawave
Pero zvana špricamah
Rinomah
Karlawave
Dark angellud
Doricalud
f***ing ekonomskawave
Who am I???wave
gothic girl with red rosewave
lepawave
moj i tein blogwave
moj i sekin blogwave
Moji bloger frendovi:
Johnsonicawave
malaacalud
Richina!thumbup
Rihannawave
Naughty girldead
Hanawave
jebozovne_pizdunkelud
alone_in_the_darkwave
Doramah
black_beautywave
Decay Of Corpsewave
Dead_Angelwave

Cool web stranice:
Iskon
Myspace
Najbolji spotići
super stvari za blog
us5 official
web stranica moje škole
Richie official
Chris official
Izzy official
Mikel official
Jay official
evanescence official
linkin park official
xtina official
us5 official
muse official
killers official
britney official
J.T. official
nsync official
the all-american rejects official

Blogovi gdje možete naći cool dizajne:

nlogreedy
gadurawave
cool prdlošcimouthwash
mračnjaciwave
mixlud
inna flea alaine nicole dizajnlud

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


LEGENDARAN FORUM:
mario forumwave














neki expresions....totalka cool

free image hosting


free image hosting


free image hosting


free image hosting


free image hosting


Myspace layouts


Myspace layouts


Myspace layouts


Myspace layouts


MySpace

MySpace

petak, 28.12.2007.

...LEPY(Martina)...

a luda zabica...hehe...ma super je cura,uvijek je tu kad je trebam,luda ko pushka...ima svoje stavove u zivotu i tocno odredene granice-kaj hoće,kaj neće...zajebava se stalno,uvijek je happy...totalka cool...pousa i pozz:)

- 15:42 - Komentari (7) - Isprintaj - #


utorak, 25.12.2007.

...MARKO...

..................Zašto sad njega pišem posebno?prvo da to objasnim-zato kaj je on osoba o kojoj mogu dost napisati a i najbolji mi je prijatelj...prema tome...hehe...here it comes...iako piše puno toga o njemu na ovom blogu...a eto opet ja pišem o njemu...omg...pa ovako...dakle...upoznali smo se normalno(u normalnim okolnostima:))...meni se on užasno sviđao,poslije se to nažalost razvilo u nešto više(samo moji osijećaji-IZMEĐU NAS DVOJE NIKAD NIJE BILO NIŠTA)...i ugl.nakon svega toga...nismo mogli pričati u školi...al doslovno...čuli bi se svaki dan,a u školi ni riječi,možda eventualno bok...i tako sve do 10.mjeseca ove godine...onda smo malo pomalo počeli pričati i zezati se i nakraju došli na ovo što smo danas...normalno pričamo,i dopisujemo se...rijeđe,al dobro...i super je to sve skupa...i ono...baš ga jaaaaaaaaaaaaako puno volim...al eto...ima tu još svačega i ničega...i ništa od toga nije ni važno...ovo je bilo valjda ono najbitnije kaj se tiče mog mišljenja o njemu...and thats it...POZZ
ALWAYS YOURS
LANCY

- 19:41 - Komentari (2) - Isprintaj - #


četvrtak, 20.12.2007.

IVANA,MARIJA

Opet ja po dvoje pišem...ljudi iz razreda polagano pizde jer jedva čekaju da dojdu na red,hehehe:)...pa ajd da vidimo sad mi...ove dvije...
IVANA J.
Još jedna Ivana...ovaj put iz malo novijeg nam Zagreba...hehehe...pa dakle...sjedi u 2.klupi do prozora...zajebava se nonstop sa gospodom iz prve klupe i damama iza sebe...vrlo slična Lani nam Jurčević(morala sam spomenti)....preeeeeeeeeeeesuper cura...sva je ono nekak skockana fancy šmancy...i tak ono...cool...
MARIJA(napušenko)
Zašto napušenko?jer je malo puno hiperaktivna i stalno se smije i nemre sjedit na mjestu al je smijesna u pm...hehehe...štreberčić mali...hehehe...ma super je plavushica...smotana....ma sve grejt...aj pozz objema curičkama hehehehehehehehehehehehe...
SVIMA SRETAN BOŽIĆ I NOVA GODINA S PUNO ŽELJA(sad dobrih il loših,ovisi o kom se radi:))
ALWAYS YOURS:
LANCY

- 18:25 - Komentari (10) - Isprintaj - #


srijeda, 05.12.2007.

...Mara i Ivana...

objašnjenje zašto pisem za njih dve?1.-Prex jedva ceka da dojde na red,hehehe-šalim se...nego bi mi postovi bili uzasno kratki a ja sam rijetko na netu,pa zašto...nisu one nish manje vazne...ipak su i one dio 2.e...dakle...Ivana(iz gračana)da nebi bilo zamjene jer ih imamo sam 3 u razredu...:)...ugl.-80%razreda nju vidi kao užasno tihu,mirnu i povučenu curicu-ja na to kažem-hehehehehehehe...jer nije tako...priča ona i tekako,samo s malo osoba u razredu...nije nikakav poseban razlog,pretpostavljam,ona je takva...al je precool cura...mi smo se sprijateljile tijekom moje veze s Čučom...i to je još nesh dobro što je izašlo iz te veze,hehe...POZZ Ivana...
MARA
Lipa Mare.............šta za reć-ime govori sve,hehehe...ma super je cura,zajebant i pol-i s njom i s Ivanom idem doma pa ih zato znam jer u razredu i ne razgovaramo tak puno...ona brijem živi najdalje od škole...u sesvetama čak...kak joj se daaaaaaaaaaaaaa...hehe...ugl...POZZ lipa Mare...
PUSA SVIMA VAMA KOJI OVO ČITATE
ALWAYS YOURS
LANCY:)

- 18:07 - Komentari (6) - Isprintaj - #


nedjelja, 02.12.2007.

...AMU...

pa dakle...ona mi je bila predobra prosle godine i onda se nes dogodilo i skuzila sam da ima neki jaaaaaaako...hm...neznam kak da to kazem...uglavnom malo me zivcira njeno ponasanje...u nekim situacijama...ne trazim nikakve svade nista,jer mi nije nis lose direkt napravila(valjda ni nece)...ugl.....a ima situacija u kojim je ok-zajebancija i sl...pozz ljudi...always yours...
LANCY

- 20:12 - Komentari (6) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.