petak, 26.01.2018.

Odgovornost

Prastara izreka je puna istine, čak i više nego Hr života.

Ako ne ja, tko?
Ako ne sada, kada?

Ja i sada. Bez odgađanja. Neće netko drugi umjesto mene, ne ono što je meni najvažnije. Nitko ne može znati što je meni važno. Tvoje najvažnije, ne može znati nitko osim tebe. Vrijeme je Sada, mjesto je Ovdje. Sada mi je ta ideja na neki čudnovat način postala dio krvotoka, ne tek puka fraza. Jedno je nešto znati, drugo je to živjeti. Ili barem pokušati živjeti. Dovoljno je dati sve od sebe, a možda treba i malo više, teško je reći. Pravila ne postoje. Recepata nema. Ajme kakva odgovornost na pojedincu. Ali to je tako. Ako želi biti potpuno svoj, bez trunke ostatka, sve je na njemu. Divno.

- 17:50 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

Ekspresije o temama osobnog razvoja.




Pitanja i informacije:
alen1zoric@gmail.com



Manje je često dovoljno, a više previše. Umijeće je pronaći pravu mjeru i vlastiti put.






"Inspire (from the Latin inspirare) means to breathe life into another."
































"Tehnologije koje smo stvorili i neprestana poplava takozvanih informacija koje nam se nameću toliko nas odvlače i proždiru da se, više nego ikada, čini društveno korisnim uroniti u knjigu kojom ste okupirani... Mjesto mira na koje morate "otići" kako biste mogli pisati, ali i ozbiljno čitati, mjesto je gdje zapravo možete donositi odgovorne odluke, na kojem se zapravo možete produktivno suočiti s inače zastrašujućim i nesavladivim svijetom..."
Jonathan Franzen