09.02.2007., petakJust can't get enough...

Image Hosted by ImageShack.usEvo nesto iz osobnog iskustva.I nema veze s musko-zenskim odnosima.Ali ima sa razocaranjem.I histerijom.

Dakle odlucila sam nabaviti psa.I to ne bilo kakvu vrstu,nego Bloodhounda.Ovo gore je slika stenca starog 10 tjedana :)
Bloodhounda u Hrvatskoj ima 3,valjda.I ja hocu cetvrtog.
Lakse je nabaviti kilo kokaina iz Kolumbije,nego psa.A mislim da je i jeftinije.

I tako sam se dala u potragu.Senaca u Hrv.-none.
U Italiji valjda 8 po cijeni od 1800 €.
U Ceskoj oko 20 po cijeni od 1200€.

I na kraju ih nadjem preko neta u USA.Price 400-800$.
Shipping area worldwide.

I sad naravno treba smisliti kako dopremiti psa u Cro.
Direktnih linija u Cro. nema,znaci moram preko nekog prijevoznika.I sjetim se ja da sam gledala neki film gdje su psa dopremili DHL-om.Ili nekom slicnom tvrtkom koja se bavi prijevozom.Nebitno.

Nazovem ja tako DHL.Oni se ne bave prijevozom zivotinja.Lufthansa ih prevozi.

ja:dobar da.
treba:dobar dan.
ja:da li vi prevozite sve.
treba:kako to mislite,sve.
ja:pa tako,sve.
treba:pa sto vam treba?
ja:treba mi prevesti psa.
treba:psa?
ja:da,psa.
treba:mi prevozimo samo macke.
ja:meni treba prevesti psa.
treba:pa koliki je pas?
ja:stene,mali je.
trba:onda valjda moze.A od kuda ga treba prevesti?
ja:iz Texasa.
treba:iz Texasa?!
ja:da.

Muk.

treba:vi zelite prevesti psa iz Texasa do Hrvatske.
ja(vec lagano zivcana):DA.
treba:aha,onda oni od tamo moraju nazvati neki od nasih ureda u Hustonu ili Dallasu,pa vidjeti s njima.
ja:ok,a vas mogu pitati jos par informacija?
treba:izvolite.
ja:da li psi u avionu imaju nekog tko se brine za njih?Da im da cugu i klopu(doslovce tim rijecima)
treba:molim?
ja:pa da li imaju nekog tko se brine za pse,nesto kao teta u vrticu?
treba:pa ne bas kao teta u vrticu...
ja:im daje tko sta za popiti i pojesti?
treba:da,ima osoba koja to radi.Dobro postupaju s njima.
ja:znaci nesto kao teta u vrticu?
treba:pa da...
ja:aha,a koliko to kosta?
treba:ja vam stvarno ne znam,cak ni okvirno.
ja:koliko bi doslo da ja recimo posaljem psa iz Hrvatske u Texas?
treba:a mi vam to ne radimo.
ja:znaci,ja ne mogu poslati psa iz Hrvatske u Texas,ali oni iz Texasa mogu u Hrvatsku?
treba:pa tko bi htjeo slati psa iz Hrvatske u Texas?

???


Malo sam zivcana zbog tog psa vise.Trazim ga tjednima.Vidim puno malih stenaca po kuci.To mi je od slika s neta.

Jucer sam isla pregledavati svog ljubimca.I nasla sam mu krpelja ispod brade.Bar sam ja mislila da je to krpelj.I uzela pincetu i pocela cupati.I onda sam shvatila da je to bradavica :(
Zao mi ga je za popizdit.Tresao se jadan jos pola sata.Nisam mu ocupala bradavicu.Ali mi dodje da sebi pi*** iscupam.Od nervoze.Zbog psa.I njega jadnog,jer je ful u ku*** sada :(

Zasto,zasto,zasto ne volim cvijece???
Zasto?


| 12:52 | Komentari (13) | Print | x |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Blog

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Love is dead
Play Deep
Stoned in love
Statistike