Komentari = Yap/ Nah

Design & Kostur:

BallOonDesiGn
Gadura dizajn
Brushevi: Brusheezy

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O blogu+linkovi...zubo odgovaram na postavljena pitanja!:)




Kontakt

mail: the-simsach-world@net.hr

msn: the-simsach-world@net.hr



Linkovi

Fav blogovi
Duckdz/Patka dizajn
Ldesign
Frog Design
Gadura Dizajn
BallonDesign
BalloonDesign
personal blogs
Simsthebest 001
Emo Princess
Shady Lady

Konkurentni blogovi

Sims Life
The sims 888
Nea Sims 2
Nea Sims 3

Download sites

4ever simfantasy ♥
All About Style
Around The Sims2 ♥
Holy Simoly

Jane Sims
Liana sims 2 ♥

Lliella

Mango Sims 2

Noukie sims2
Reflexsims
RockChick Sims

SimcredibleDesigns ♥

Sims2play
ShopSims
Simplystyling
Sims2Cri
Sims Connection
Stylist sims
VitaSims
XM sims
]

ponedjeljak, 04.05.2009.

It's OK...realy..ok... THE NEW POST

Evo mene...dugo me nije bilo....imala sam previse posla oko ostalih projekata...(blog design(2), onda prajvat blog, msn, itd itd...fejs..)
ali vazno je da sam nasla vremena i za ovo...postavljajte pitanja...jedna osoba je postavila pitanje i dobila odgovor ... ..eto....to e to....

NEDA MI SE VISE PISAT DOSTA Mi JEEEEE


- 13:11 - Komentari (9) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.