Orion.

"It's been done, a casualty re - run."
"Welcome to the family" (Avenged Sevenfold)

Nic. Nicolette Axton.
Image and video hosting by TinyPic
× And smile your whole life, I wouldn't know.
"You Wouldn't Know" (Hellyeah)

Zakk. Zakk Snowbell.
Image and video hosting by TinyPic
× 'Cause man like you have such an easy soul to steal.
"Nightmare" (Avenged Sevenfold)

Nell. Chanell Grey.
Image and video hosting by TinyPic
× You were the wind beneath my wings, taught me how to fly.
"Always will be" (Hammerfall)

Starz. Starz Skrable.
Image and video hosting by TinyPic
× Where the grass is green and the girls are pretty.
"Paradise City" (Guns 'n' Roses)

Lus. Lucinda Lockhart.
Image and video hosting by TinyPic
× Come as you are, as you were.
"Come As You Are" (Nirvana)

Ruta. Ruta Carlos.
Image and video hosting by TinyPic
× Kiss, while your lips are still red.
"While Your Lips are Still Red" (Nightwish)


Time.



"There's just too much that time cannot erase."

Nedostaješ svima. Sve ovo posvećeno je tebi.

× Evanescence.

Metallica.
Avenged Sevenfold.
Nightwish.
Disturbed.
KoRn.
Adastra.
System of a Down.
Hellyeah.
H.I.M.
AC/DC.
Nirvana.
Hammerfall.
Nickelback.
Lordi.
Godsmack.
Iced Earth.
Sirenia.
Lamb of God.
Sonata Arctica.
Within Temptation.



You.

× April.
× Starz.
× Damaris.
× S. |Lizzie|
× Sia.
× Flo.
× Tanya.
× Amy. |Ruta|
× Zakk.

× Supergirl.

No name.

Eh. Kada bi znali, koliko mi samo znači ovo malo što imam ovdje. Ovdje, s vama i vašim pričama. Životima. Kada bi samo znali koliko mi vi značite, i kada bi znali koliko vas neosporivo i bezuvjetno obožavam. Mah. Ne. To je nemoguće zamisliti. Pokušajte zamisliti, ali nikada nećete biti niti blizu istine. ^^. Vi ste moji ljudi. Moje osobe. Netko koga ja imam pravo zvati mojim. Netko tko je zajedno sa mnom prošao gotovo sve. Netko. Vi ste moj netko.

Zaštićeno Copyrightom ©.


Credits

design: × help: ×.×.

Intro.

„Požuri!“ Dječji smijeh prožeo se ulicom.

„Idem!“ Tapkajući par koraka iza prijateljice, pokušavala sam ju sustići. Adair je zbilja paranoična. I brza, ako smijem nadodati. Neće nam nitko zamjeriti ako zakasnimo pune dvije minute…

„Nic! Požuuuri!“ Ponovila je. Naglasila. I opet se nasmijala. A meni nije ostalo drugo, nego da se i ja nasmijem, između kratkih stajanja radi krađe kisika.

„Addie, zbilja, nećeš nigdje zakasniti. Profesori te ne kažnjavaju u glazbenoj školi.“ Moj je prst poletio u zrak, kao i inače. Dolazio je uvijek u paru sa mojim takozvanim inteligentnim mislima. Drugim riječima, onda kada sam drugima pametovala, to sam radila praveći se važna – sa kažiprstom ispred lica.

„Ali, Nic! Klavir čeka. Daj, zbilja misliš da me briga za profesore? Ionako ću završiti kao delikvent.“ Šapnula je, i sama sada dašćući, kada se napokon zaustavila pred velebnim drvenim vratima. Bila su lakirana i elegantna. Puna rezbarija, likova i priča. Nešto što bi zaintrigiralo dvije desetogodišnje djevojčice bujne mašte.

„Joj. Klavr. Joj. Addie. Upadaj, hajde…“ Nasmijem se i poguram velika vrata. Tada mi je trebala puna tjelesna snaga da bih samo odškrinula divovsko drvo. Adair se provukla kroz prorez koji se otvorio i nestala u mračnom predvorju bez prozora. Pošla sam za zvukom njezinih koraka, nešto dalje od mene. Skrenule smo u sljedeći hodnik, ali ovaj je već imao visoke prozore obojenih stakala.

Žuto i crveno svijetlo padalo je ispred naših nogu i igrajući se sa srebrenim zvjezdicama na našim cipelama. Boje. Nešto što bi me uvijek zaintrigiralo. Posebno ovakve. Posebno igrarije koje su se događale kada bi svijetlo srelo sjajne stvari koje su uvijek visjele na nekom od mojih silnih ključeva, privjesaka. Sve do cipela.

Prije nego sam se sjetila da sam nedavno i na olovku stavila novu naljepnicu, da suzbijem dosadu na nastavi, Adair je naglo stala, pred novim vratima. Kada se zaustavila, nastala je tišina. Obje smo pogledale natrag, niz hodnik, i istog trena osjetile hladnoću i leptiriće u trbuhu. Ali one loše leptiriće. Osjetile smo strah. Trebalo je pokucati. Izaći pred grupu ljudi. Ispričavati se vjerojatno ljutom profesoru. A kasnile smo zbog gluposti. Poželjele smo duže sjediti na klupčici. Profesoru to sigurno ništa ne znači.

A ja sam uz sve to, ostavila note na toj klupčici. Tada nisam mogla pretpostaviti da mi te note nikada neće trebati. Da više nikada neću dobiti želju sjesti za klavir i odsvirati nešto. Da će mi se smučiti, onog trena kada ga čak i primijetim.

× × ×
.
*You fucker get up, come on get down with the sickness…*

„Nic!“ vrisak.

„Nic!“ vrisak.

„NIC JEBEM TI MATER GASI TO!“ i treći vrisak ovoga jutra. Nell je budna.


Pozdravljam vas. Sve. Sve moje drage HPFF - ovce koji su se odvažili vratiti život našem malom internet prostoru. S naglaskom na ovaj dio 'našem'. ^^. Pozdravljam i vas i vaš slavan povratak. I vlastiti povratak. Po peti put. Samo, da evidentiramo - krećem iznova iz kolegijalnosti i praktičnosti, ne zbog činjenice da mi se više ne sviđa ono što pišem. ^^. Da. Došao je i taj dan da ja budem zadovoljna nečim napisanim. Pa, ako se to dogodilo, onda znamo da vani pada kiša. Ali, onda valjda znamo da ćete i vi uzeti tipkovnice u ruke, sjesti pred naš dobar stari Word i razgibati malo maštu i prste tipkajući. ^^. Hvala vam. I molim vas, nemojte da sve ovo moje bude tek toliko...

:*

- comment - 16 - print - yes/no -