Pjesme s drugog kata

10.10.2008., petak

" 'But I thought,' I said, 'that there had been a sexual revolution and everybody could sleep with anybody who was a consenting adult.'

'In theory,' Julie said. 'In theory. But sleeping with someone also has a political dimension. One does not, for example, go to bed with running dogs of imperialism.'

I thought: But who will care for and solace the running dogs of imperialism? Who will bring them their dog food, who will tuck the covers tight as they dream their imperialistic dreams?"

"The film", Donald Barthelme


Osim toga sam danas na križanju Selske i Baruna Filipovića vidio dva psa, na svježe prekopanoj i pograbljanoj i zaravnatoj cvjetnoj... gredici? aleji? kako se te stvari zovu? zadovoljne i opuštene na čistoj prašini, laganom toplom suncu, ležerne u mirnome trokutu usred gužve nas koji moramo negdi ić, jedan, stariji gospodin činia se, je leža i gleda aute polako glavom livo-desno, a drugi je skaka okolo poletno i kopa rupe u svježe prekopanoj i pograbljanoj i zaravnatoj cvjetnoj... toj.

Proba sam u pogaču sad stavit luk (češnjak, jel), al nije utjecalo na ukupni okus, šta nije dobar znak. Malo mi je grezo i nezgrapno sve ispalo, pa ko će luk u tome primjetit.

Večera mi je bolje mirisala na pola skala, nego nad pjatom. Odmak uvik daje novi pogled, al na tako malom razmaku?

Mislim, nije mi loše ispalo, dapače, al te neke stvari su tako ispale.

Budućnost je malo zaboravljena. Ja svoju, a i svi drugi. Zaustavimo tiraniju i samovlađe sadašnjosti.

- 20:22 - commentary, controversy, chatter, chit-chat (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

This is one of his earlier lessons in being preterite: he won't escape any of the consequences he sets up for himself now, not unless it's by accident.