Pjesme s drugog kata

01.09.2008., ponedjeljak

Dok se držiš za uspravni crni vektor ravnoteže, a juriš ulicama, između dva auta, ili kombija kojemu smrdi iz auspuha, na semaforu pred poslaganom zebrom, spustiš glavu ispod lišća kad zaokreneš križanje i paziš na rupe u cesti i parkirane aute koji izlaze, namjerno i podsvjesno se trkaš sa sobom i lcd-om od 20 minuta, skupljaš znoj i osjećaš bedra i listove i koljena između njih šta se vrte, mašina mašina i to, ne vidiš nikoga nego onoga koga očekuješ vidit, tko ima uz taj put bit u devet ujutro, rana je to ura nije al je prije dana, dan počinje kasnije, dan je popodne, a put je jedno od mjesta di se grad češka.

Uglavnom, palo mi na pamet jutros, dok sam krevet radia, da samo u društvu koje cijeni neznanje neobične stvari mogu bit neočekivane (naravno, neočekivane stvari mogu začudit, to je čar).

Ustvari sam večer prije, il koju još prije, razmišlja jel bi me iznenadila patka koja priča. A virujem da ne bi, ako priča priča, mora bit razlog neki. Ili to više od crtanih dođe.

S druge strane, da mi sad kroz sobu prošeta bia bi problem.

Žedan sam, idem sok učinit.

- 21:03 - commentary, controversy, chatter, chit-chat (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

This is one of his earlier lessons in being preterite: he won't escape any of the consequences he sets up for himself now, not unless it's by accident.