Pjesme s drugog kata

30.08.2008., subota

Dilatacija vremenska, uvik nešto zajebe. Ima sam fluidnu, tekuću, laganu rečenicu u glavi, pa sam je zaboravia. I računam, lipi mi je ovo nastavak pisanja, jer je isti ka i sve do sad. I puše mi čak za vrat, i kao dobar znak se lijepi vanka za mene.

Skorena voda u plavome kajinu, peckanje u kasnim očima, svo razmišljanje umočeno u lokvu pod čelom šta se napunila pivom u jedan ujutro, i tako to.

Sve to ka neko odugovlačenje dođe, nadomjestak onome šta sam mislia reć, pa zaboravia. A možda i nisam, nego sam samo to zamislia. Je li, jel može bit da sam u podsvjesti izmislia savršeni post, da složi sve, opravda me, zbroji me i prikaže me, a onda sam ga kao zaboravia, i sad navodno kao pričam široke priče okolo i naokolo, da bi pokaza da sam ima taj post, ali ga kao pokušavam pronać. A

De, jebote, pretjerujem. Mislim da bi treba uživat u ovo nešto alkohola šta me omekšava i pustit ovo. Nije da nema poante, al nemam u ovo doba elegancije za sve složit zaokruženo.

Laku noć.
- 00:57 - commentary, controversy, chatter, chit-chat (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

This is one of his earlier lessons in being preterite: he won't escape any of the consequences he sets up for himself now, not unless it's by accident.