Pjesme s drugog kata

18.11.2007., nedjelja

Snijeg usporava, više kiši nego sniježi. Nada sam se dugom gustom bijelom danu, da imam šta vidit kroz prozor, kroz drugi prozor, jer kroz svoj gledam samo prema gore u mrvice šta se pojave iz neba koje mi je pola metra iznad stakla.

Sinoć su dolazile iz daljine iz dubine iz mraka, put narančastog svitla u koje smo gledali da ih vidimo kako su izdaleka krenile samo da do nas dođu, i zalipe se na moje očale, da ne vidim ništa više. Ionako su bile zaivene pivom i znojem, i masne od kože, pa svejedno nisam ništa vidia. Šta nije bitno, jer sam sve bitno ima samo čut, i radije bi da mi je uho bilo neprozirno od piva i znoja, i da su riječi drugačije prošle kroz to. No, poanta je ustvari u tome kako su krenile, i ne bi mi koristile prsti u ušima, nikako. Ne bi mi koristilo ni premotavanje unazad, jer bi opet sve isto prošlo, jer bi opet isto pita i isto reka, i odgovori bi bili isti.

Treba bi ustvari premotat dvadeset godina ranije, onda bi možda nešto drugačije izašlo.

Inertan sam, zamišljam ručak, osjećam glad, i rastežem, ne mogu se ni ručak odlučit započet radit, a kamo li šta drugo.



e da, bia sam u londonu.
- 12:31 - commentary, controversy, chatter, chit-chat (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

This is one of his earlier lessons in being preterite: he won't escape any of the consequences he sets up for himself now, not unless it's by accident.