.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

......svašta......


Friendster images

Friendster images





Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Google.hr
Ktludorije.blog.hr
Iskon.hr/chat
Horselover.blog.hr
Mostwanted000.blog.hr






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




hits









myspace

Stuff for your blog!


četvrtak, 10.04.2008.

Kontrolna!!!!!!!!!!!!!!!

ey evo da malo pišem sad sam na satu računalstva i pišemo kontrolnu...mislim ja sam gotova ,a nemogu izać pa mi je dosadno....naty se još mući,a jadna....ja ništ skoro nisam rješila...a šta ćete kad se nezna nezna se....ko jučer na nacionalnim...ja poludila tri sata ko glupača morala sjedit u učioni a neznam šta bi pisala....joj....a sutra nacionalni iz engleskog....ma bolesno.....=)=)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Evo nati upravo predala test....joj sam da nedobijemo opet šubera.....mislim već smo oborile rekord u skupljanju i šubera i neopravdanih....ajd idem sad neda mi se više tipkat.....cao i pusa svima......................

- 12:56 - Comment To Texy... (2) - Print... - #


<< Arhiva >>