teske pizdarije 2

srijeda, 05.07.2006.

SVRBEZ U DUPETU

Iako naslov ne zvuci primamljivo ovdje se govori o lijepim stvarima u zivotu...Govori se o pjescanoj plazi i svemu sto uz to ide...Da,pjescana plaza je sinonim za gubljenje ocnih jabucica od gledanja pichicha,gubljenje jetre od kolicine ispijenog piva i gubljenje koze zbog velike kolicine sunca kao i cinjenice da mi koza razvija strahovitu alergiju od sunblocka....E,pa sada nadjebi to...Obavezno se ogulim ko cegrtusa bar 5 puta godisnje i uglavnom izgledam ko da sam stajao iza slona kada mu je neko palio prdac...
Potrepstine za plazu..osim standardne swat opreme pozeljno je imati veliki cooler za pivu,dosta leda....za hladjene pive ali i spustanje nezeljenih erekcija koje na plazi mogu biti problem...Erekcija na plazi je shit...trazis neke polozaje da se sakrije...kada svi odlaze u more ti se ono pravis..kao,ma idem ja kasnije,neda mi se sada,ma cekaj da zavrsim JOS JEDNU pivu...Sigurni lijek je lezati na trbuhu i zapucati faraona ko noja u pjesak...uvjek pali,a mogla bi se naci i nafta..jelte...
Najgore sranje sa kojim se susrecem je pijesak u dupetu...Nije zbilja privlacno da ti je dupe ko smirgl papir i da ti obrascici fino izzivajuu trenje dok hodas...Mazanje dupeta baby kremom mi bas i nije omiljena zanimacija u zivotu.
Sex on the beach??Samo u formi koktela molim...Omiljena zabava turista i naivaca koji se idu na plazi pojeba jednom,i nikad vise...
Autoru texta sex on the beach je omiljen ko gastroskopija...Radje cu sheviti gologuz na kalijevoj peci nego na plazi....vadio sam pijesak iz svake rupe u tijelu..a nju necu ni pitati kako joj je bilo....

Sve u svemu,milina brate,pozdravljam ljeto na ovom otoku usred niicega iako sam se ove godine prvi puta okupao u cetvrtom mjesecu...o da...crn sam vec,i dozivih dvije promjene koze...a najgore jos nije ni pocelo...Obicno me duhovitost nekako vise pici zimi...ljetna sema blogiranja je malo drugacija,rijedja i zacinjena sa malo vise fotki...

Uostalom,nekada bi i sam zelio biti pijesk ispod dupeta necijeg...
Znam vidjeti i ulegnuca silikonskih sisurina u pijesku koja su veca od dupeta stajerske kobile..no,to je vec druga prica koju cuvam za neki drugi post..aj..pzz


05.07.2006. u 06:22 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

povratak teskih pizdarija


ako iritiram,recite odjebi na msn: violetapopadic@hotmail.com