teske pizdarije 2

petak, 30.06.2006.

DA MANJE PIJEM,VISE BIH PISAO

Vratio sam se...velika vecina je mislila da vise nikada necu napisati niti jedan post...Malo sam neinspiriran.Jebi ga.Ljeto je..i to lijepo ljeto...do sada najbolje od kada sam tu...Ove godine upoznao sam vise ljudi nego posljednjih 3 godine sve skupa..Hm,cemu pripisati tu promjenu??Pa,rekao bi da bas i nisam toliko asocijalan ko sto sam bio prijasnjih godina...Doduse,malo sam i zapustio karijeru,stavio sam je na hold...treba mi odmora,ne guram se vise sa pricama,ja cu,ovako bi smo trebali...Jednostavno,potreban mi je odmor,psihicki vise no fizicki...Enivej...neki od vas ce imati puno pitanja...ja,ja vam mogu reci samo ono sto znam...Ne ocekujte neke postove o krejzivumn jer ih od mene necete dobiti...Ko zeli znati vise....tu vam je moj msn i mail...tako da...dosta o tome...

Ovo je moj blog,i pisati ce se kao sto se i prije pisalo...zeke peke,zajebancija i amen...

dakle,sto sam radio prosla 2 mjeseca?..o da...bas mi bilo fino:)

Imali smo neke beach partyje..zapravo,imali smo ih malo vise,izlazilo se vani,i fotkale su se neke stvari u mojoj blizini...sve u svemu,bilo je ok...prvi mi je ost nakon dugo vremena tako da od mene ne ocekujete previse danas..pozdrav...i danas dajem vise slika nego rijeci...


30.06.2006. u 06:08 • 21 KomentaraPrint#


  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

povratak teskih pizdarija


ako iritiram,recite odjebi na msn: violetapopadic@hotmail.com