VISOKO PODIZANJE KROVNIH GREDA ...

Image and video hosting by TinyPic

...lijepljenje ogledala

i nešto

...krpljenja i kotlokrpljenja


samosanacije

27.08.2010., petak

girls talk





Image and video hosting by TinyPic

girls talk by tessa k



Danas mi je,
dok sam tražila jednu pokopanu priču...
priču u koju sam sklonila vlastite najintimnije i najnježnije trenutke...
potpuno nezaštićene
... u jednoj pokopanoj knjizi,
namjesto priče knjiga isporučila jednu moju staru sliku,
sliku kojom bih obilježavala mit na kojem sam stala i
... ukopala se na tom mjestu.
I gledala sam neko vrijeme onda,
u tu zaboravljenu šesnaestogodšnjakinju
i shvatila da bi joj netko
(a onda sam to morala biti ja)
trebao reći sljedeće stvari;


1. S tvojim nogama je sve u redu.

2. Uistinu ti ne treba sva ta šminka koju nosiš i zbilja ne razumijem zašto pereš kosu kosu i prije odlaska na plažu.

3. Stopirati sama u mrkloj noći je jako opasna stvar, vjeruj mi. Jako opasna.
Ne samo zato što ćeš u dalekoj budućnosti na taj način upoznati svog budućeg, a mog bivšeg muža.

4. Arhitekti nisu nadnaravna bića s druge planete. Provjereno. Pisci nisu nadnaravna bića s druge planete. Provjereno.
I znam da zvuči nevjerojatno, ali postat ćeš baš to što grozničavo sanjaš - goddamn arhitektica,
s nda... manom pretjeranog pisanja,
i znam da zvuči nevjerojatno ali dobrih deset godina ćeš biti u braku s Piscem, a što se ostalog tiče
... po svim ćeš kriterijima osim nadnaravnosti, biti - „s druge planete“.

5. U mojim ćeš godinama živjeti u predivnom stanu na vrh brda, s jednom glavom u oblacima...
I s drugom glavom u oblacima... na jednaki ćeš način zbrinuti i onu koja navodno sudjeluje u igri.
Uglavnom... koliko god mijenjala adrese, živjet ćeš u oblacima... i dalje.

6. Danas ne znaš ispeći ni jaje, ali vjeruj mi... iznenadit ćeš samu sebe.
Danas si se na tjelesnom skrivala iza ljestvi, ali vjeruj mi... iznenadit ćeš samu sebe.

7. Trenutno ti jako zamjeram što si „ljubavi svog života“ poklonila moj polaroid...
Mislim, poklanjanje je ok, ali to je ljubav tvog života, a ono je bio moj polaroid i trenutno ga želim više od svega.
I nećeš mi vjerovati... ali ja još znam broj telefona te „ljubavi tvog života“. Šesteroznamenkasti. U pola noći.
I ne, nisam ironična i znam da ti se čini nevjerojatnim, ali biti će još „ljubavi tvog života“.
I otkako se ovdje prašina slegla, vidim ih... pa i ne previše puno. (vidiš da nisam ironična)
Ali... i njih je tvoj život jedva preživio, pa ono kao - računaj da si imala sreće.

8. Ovo je jako licemjerno s moje strane, ali... mogla bi bar tu i tamo prespavati poneku noć.

9. Knjiga koju upravo čitaš...
E pa ta „Slika Doriana Graya“ će te, upozoravam te, uvesti u nadasve kompliciran odnos s Wildeom,
koji osim toga, nikad neće prestati. Ne znam... možda si trebala bolje birati.
Pogotovo kad si u jednu svoju tekicu i tako već prepisala:

It is what you read when you don't have to that determines what you will be when you can't help it.

I vidiš, nagomilat ćeš hrpu takvih tekica u kojoj ćeš se jedva snalaziti. Ono... gdje su Rusi, a gdje Francuzi?
I u jednom ćeš času naivno pomisliti da bi te mogle spasiti tipkovnica i monitor. Pa da ti odmah kažem;
Od gledanja u monitor (i da jednom će ti biti presmiješan tvoj ganznovi Commodore 64) stradavaju oči.
No za utjehu ostalim organima koje ćeš nekoliko puta baš jako životno ugroziti mijenjajući ovu živu sebe
za zgodan efekt na monitoru koji nastaje tvojim oplitanjem po tipkovnici -
tvoj će vid i kad jednom budeš - ja - biti besprijekoran... Osim kad ćeš odbijati vidjeti.

10. Tvoja najbolja prijateljica, ova s kojom sjediš u klupi, će te jedne večeri za dvadesetak godina,
usred akcije pakiranja pred selidbu nazvati, i van sebe od čuda, ushićena - gotovo vikati:

Našla sam u stolu 14 pisama koja sam primila u životu.
Dva su bila od Kristijana. (muž... on na scenu stupa kasnije)
Ostala su tvoja!!! I nećeš vjerovati... pisale smo si za vrijeme školske godine!!!


I nećeš vjerovati, ja se uopće nisam iznenadila kao ona.

11. Biti ćeš jako osjetljiva na tipfelere i pravopis i gramatiku, ali nećeš ni primijetiti kad će tvoja sedmogodišnjakinja
(i da znam da su ti trenutno i djeca „s druge planete“...
ali imat ćeš djecu i bit će s tvoje druge planete, pa ne brini - bit ćete si super)
napisati:

Moja mama je niježna i dobra i puna lijubavi.

Mislim da je to možda zato jer je ljubav „sljepa“.
... ili odbija vidjeti. (Vratiti se malo na 9.)

12. Uvijek ćeš tražiti isto što i sad tražiš. Ni ja ne znam kako se to zove, ni gdje ga ima.
Pa koja prva otkrije nek javi...

13. Nikad nećeš pobijediti suze...
Odustani. Molim te... odustani već sada... naprosto odustani...
molim te...
...
...



Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic



Moje će ti ime šapnut moja muza,
A u modrom oku jecati će suza
Ko za mrtvim klaunom iza katastrofe.

(Djevojčici umjesto igračke... A.G.M.)





... ali s tvojim nogama je zbilja sve u redu.


____________________________________________________________________________________________________________

p.s.
mislim da je, što se klaunova, cirkusa i mitova tiče, ovo - moja zadnja.
pjesmu u podlozi u cijelosti posvećujem djevojci sa slike.
mislim da sam joj je uspjela oprostiti;
ona i tako samo cijeli život pleše na "Let's do something absolutely wrong"
,
a kada si treba oprostiti... mnogo ponekad mora biti dovoljno.

enivejz... meni će i tako uvijek ostati Wilde...


kategorija: Slika tesse k




- 22:10 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2010 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2016 (5)
Kolovoz 2015 (2)
Lipanj 2015 (6)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (1)
Prosinac 2014 (1)
Listopad 2014 (2)
Rujan 2013 (1)
Kolovoz 2013 (7)
Srpanj 2013 (5)
Lipanj 2013 (2)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (3)
Ožujak 2013 (4)
Veljača 2013 (5)
Siječanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (6)
Studeni 2012 (6)
Listopad 2012 (10)
Rujan 2012 (15)
Kolovoz 2012 (15)
Srpanj 2012 (8)
Lipanj 2012 (7)
Svibanj 2012 (6)
Travanj 2012 (12)
Ožujak 2012 (6)
Veljača 2012 (13)
Siječanj 2012 (6)
Prosinac 2011 (9)
Studeni 2011 (3)
Listopad 2011 (5)
Rujan 2011 (8)
Kolovoz 2011 (5)
Srpanj 2011 (3)
Lipanj 2011 (7)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (10)
Ožujak 2011 (7)
Veljača 2011 (7)
Siječanj 2011 (3)
Studeni 2010 (4)
Listopad 2010 (4)
Kolovoz 2010 (4)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (5)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (2)