Terorija i prasak

04.04.2007., srijeda

Gostovanje, koljeno i SC

Kao prvo, sve doživljaje vezane za događaj najavljen u prošlom postu možete pročitati kod ekstremne zadnjice i brata blizanca izmjenične ljevice. Dodao bih samo da su svi ti ljudi zajedno bili doista brojni, što nije slučaj kada ih se promatra pojedinačno, i samo je donekle istina ako ih se promatra u manjim grupama. Energetska razina i euforija uzrokovana sinergijskim učincima kreativnosti nadasve su ošamutile sve učesnike i prisutne. Ponovilo se, a i hoće!

Pokorno javljam da mi je, srećom, dijagnosticirano samo skakačko koljeno, uz neke manje koštane deformacije, ali ipak neću završiti kao bivši premijer. Fizikalna terapija ultrazvukom (što će mi, nadam se, pomoći i da napokon utvrdim spol), istezanje i tretmani ledom će me kroz nekoliko tjedana vratiti na nogometne terene i trkačke (no ne betonske) staze. Sigurno ste oduševljeni kao i ja.

Život se nesmetano odvija s tisuću ideja. Upravo jutros sam zaključio da je glazba, ta zvonka radost, ono što će mi donijeti sreću. Već u prijepodne sam bio bliži ideji da se od toga baš ne živi i da je okrenutost novim poslovnim izazovima i ekspanziji ono što mi je činiti. Računam da bi mi se večeras moglo ponoviti raspoloženje od sinoć, kad mi je došlo da se ženim. Eto, u nedostatku jasne odluke, nastavljam poletno u svim smjerovima, dok ne eksplodiram. Budućnost mi se približava iz svih smjerova, kao što je to jednom napisao netko u nekoj pjesmi (Paolo Coelho?). Pokorno javljam da se upravo razvedrava pa bi ova trojba mogla završiti i s ljenčarenjem uz hladno pivo u sunčano poslijepodne, barem dok odluka ne bude donesena.

Kako slika govori više od 1000 riječi, evo slike s jednog od nastupa skupine Radost u klubu SC na kojoj je gostovao proslavljeni hrvatski pjesnik.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

A na posljednjem nastupu grupe Radost! na istom mjestu u ovaj ponedjeljak bilo je vrlo ugodno. Članovi grupe Radost! su tijekom svirke kazivali decentne duhovitosti koje su razgalile sve prisutne, njih oko čak trideset i pet!



- 11:52 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Parlament