Sećam se...

Post je trebao ići ranije, ali jebiga...

Ne znam kako se vi provodite, ali kad sam bio mlađi mi smo puno voleli pešačiti 8 km po pruzi do sakupljališta, kafića ili slične birtije, brvnare iliti tzv. rupe. I onda bi mi svako sebi kupili bambusa i dok pešačimo tako cugali.
Pošto se tad nisu flaše reciklirale, ja sam skupljao svaki drugi vikend bar po dve prazne flaše čisto da imam za kasnije flaše za pravit. I tako se jedan dan nakupilo flaša. Dve flaše u hodniku, dve u kuhinji, tri kod mene, naravno sve razbacane.
I Jovanka popizdi i počne skupljati flaše. Naravno, u mojoj sobi je bilo nekoliko ljudova i uleti ona u sobi dok smo mi bili u žaru rasprave i galame s flašama i udari me s onom jednom plastičnom po glavi i kaže:"Pa dobro Davore, pička mu materina, jel ima još koja flaša da je "rasprostreš"?

Blam pred ljudima. Opet.

Ah, to su bila vremena...

Novi kraj
- 12:05 - Deder reci i ti (11) - Crno na belo - #



<< Arhiva >>