07.05.2012., ponedjeljak

TRAG




LO 595



ENDB



LO 595



Moram to učiniti, danas je dan, it's time.
Jednom sam vam rekla, neću ubiti svoj blog, nježno ću ga uspavati. It's time.
Kada se dignem u jutro, prvo što učinim - uključim kompjutor. Ma koliko se rano morala dići, dižem se još ranije, samo da bih mogla biti malo na blogu, prije nego idem na posao. Onda stavim vodu za kavu, ali ona vrije, vrije i nestane… zaboravljam i da mi je tlak ispod nule i da ne mogu ništa dok ne popijem kavu… i ne mogu, ali začudo, na blogu sasvim normalno funkcioniram i bez te prve jutranje kave. Pas me pola vure čeka pred vratima da ga ispeljam van… počeo me već kužiti, pa kad vidi da sjedam za kompjutor, vraća se u krevet da odspava još jednu rundu. Neću sada spominjati zagorene ručkove ili neskuhane uopće, odgođene poslove i obveze, otkazana druženja… Kada dolazim doma, prvo što radim, opet palim kompjutor. Što god radim, svaki čas prekidam, idem gledati je li mi se tko javio, pa mu odgovaram, pa da vidim je li tko što novo napisao… i onda ja tako ostanem… visim na tom blogu stalno. Čak i na poslu, rijetko je, ali ako ima koji slobodni trenutak, provirujem tamo u svoj blog.
Blog mi je postao svetinja, najbolji prijatelj, član obitelji… ma droga, droga mi je postao.
Život na blogu počinjem miješati sa stvarnim, sve češće spominjem svoje blogerske prijatelje svojima doma, pa kažem: Koji vic je danas ispričao Euro, hoćete čuti? Ili Joj kako je Alex smiješan, znaš što je danas provalil… kako koji Alex, pa onaj moj sa bloga!… Oni me poslušaju i slegnu ramenima, kao da ne dijele sa mnom moje oduševljenje (ma, što oni znaju!)
Sve češće odbijam druženja sa stvarnim prijateljima… Ne kažem ja da vi niste stvarni… ne vidim vas, ali itekako osjećam, postojite, razmjenjujemo misli i emocije… to je itekako stvarno. Uostalom, zašto sam se onda uopće zakačila za blog? Pa ipak sada moram dati prednost ovim stvarnijim prijateljima… malo sam ih zanemarila, moram im nadoknaditi… imaju malo duži staž od vas, nemojte se srditi… (a i od njih uvijek možeš posuditi lovu, ako zatreba…) razumjeti ćete, nadam se.
Prepoznala sam svoju ovisnost!
Rekla sam vam jednom u polušali, ako ne prestanem visiti na blogu toliko, muž će me ostaviti, djeca će me prijaviti zbog zanemarivanja, a stara… stara će me onda ubiti! No sada mi ova šala i nije tako smiješna.
Opraštam se sa vama! Ne želim, ali moram…
Ali ne znam je li to za uvijek ili ću se možda opet vratiti. Jer blizanac sam u horoskopu, tko zna kamo će me put odvesti… ja uvijek želim isprobati nešto novo… i nalazim nešto novo, pa ću se možda za to novo opet zakačiti (zamijeniti ću jednu ovisnost drugom).
A, možda se i vratim, jer prokleti sam blizanac, prevrtljiv i nepredvidljiv. I ne vjerujte mi ništa. Ništa mi ne vjerujte, jer ne vjerujem ni ja sama sebi. Evo, možda se već sutra vratim… sutra popodne ću baš imati slobodnoga vremena… ili idući vikend sam slobodna… još ako bude padala kiša…
O bože, koliko sam oduljila.. eto ne znam se opraštati, a ne znam niti ništa kratko napisati, a strašno sam željela pisati kratke postove, onako kao NF… Voljela sam čitati nekada Thomasa Manna. Jako zanimljivo pisao, a nevjerojatno lako sam ga čitala, baš sam se bila pitala zašto ga tako lako i rado čitam, a onda sam jednom pročitala da je svoje textove uvijek skraćivao metodom redukcije za 80 posto. Željela bih i ja tako, ali ja nemrem, ja kontra… Eto, odugovlačim, o svačemu bih sada... ne volim rastanke...
Nisam znala pisati pametno kao na primjer Dejmon, ali umišljam si da sam vas onda barem malo zabavila. Uostalom teatar je bio to, teatar, koji je ponekad podsjećao na cirkus - sve samo da se malo zabavimo.
Tužna sam. Ali, ne brinite, oporaviti ću se. Kada tugujem, tugujem jako, ali se i opet brzo oporavim. Ma, ja sam kao Fenix… Evo opet.. znala sam, znala sam - gori mi jelooo!
Oprostite što vam ne ostavljam mogućnost komentiranja - bolje je ovako - znam se, išla bih opet samo pogledati i… vrag-blog bi me ćopil. Kada sam se prošle godine opraštala za godišnji, pa kada sam vidjela da je Toxica zavapila: Teobaldaaaaa!, meni se srce paralo, ma došlo mi bilo da se vratim, da otkažem sve, da se odreknem i godišnjega i svega…
Svi ste mi bili vrlo dragi!... Hvala vam!... Na svemu… Da vas ne nabrajam posebno, Svi vi sa ovih mojih popisa, tamo lijevo u boxu…
Svi ste ostavili lijep Trag…



LO 595



b 400



LO 595



- 21:09 - UBIJ BLOGERA U MENI ! (0) - Isprintaj - #

B ru p 208 photo Brup208.jpg


F


B pr1 150
Designed by Teobalda
B br 208











.........................




.........................




.........................





(UMJESTO OPISA)




"A PREMDA JE

GOVORIO ZAOBILAZNO

I PONEKAD IZMIŠLJAO,

U NJEGOVOM SE GLASU

OSJEĆALA ISTINA,

JER SU MU OSJEĆAJI

BILI ISTINSKI."



- Sienkiewitz -





.........................




.........................




.........................

iv 208

j fin 208





.........................




.........................




.........................





iv 208

p 208

iv 208

.........................




.........................




.........................


ČITAM:


alex

amaterka

babl

blogdogg

brod u boci

builderica

chablis

cookandplay

daniela1

dražen

ed hunter

edo

euro

fra gavun

golden age

handmade cvjetići

hannah

hocemocenzuru

jin

joanna

knjižna buba

kulerica

lido

malo ti malo ja

matična ploča

mecabg

mickwar

Mjesečina

močvara

modesti

more ljubavi

mushin (CZ)

mushin (H)

mushin (HJC)

mushin (N)

nešto se kuha!

nachtfresser

nataša

neverin

nissnisa

obadžo

pametni zub

propheta nemo

seka smith

shadow of soul

simple minds

sredovječni udovac

suncokreti nad oblacima

Svemirske pjesme

teuta

tina.

tina-nakit

toma juda

tox fox

30 - 10

twirl

upitaj životinju

valcer

Vazektomija

vještičje sijelo

windfuckersister

Zvonka



.........................




.........................




.........................


ČEKAM ih:


dejmon 

kojotica

LudiSplitjo

Mutna H2O

teobaldin teatar


.........................




.........................




.........................


iv 208
Photobucket
Photobucket

.........................




.........................


..* A R H I V A *

.........................

RODBINA

IMAGINE

MIJENJAM OBIČAJE

ŠTO TE NEMA?

SLUČAJNO

BOJIM SE GLADI!

NIŠTA NIJE KAO PRIJE!

PARENJE KOKOŠIJU

NEVOLJA

JA NE BIH NIKADA

OPROSTILA SAM

MOJE PROLJEĆE

PENIS BONUS

MOJA NAJDRAŽA ZVJEZDICE!
(1.2.2013.)

SUMRAK
(27.1.2013.)

ZIMSKA DEPRESIJA

LANJSKI SNIJEG

KAKAV KARAKTER!
" _blank?>KAKAV KARAKTER!

SRETNA NOVA!

VRIJEME PRAŠTANJA

JA SAM SPREMNA!

PANIKA!

PROKLETSTVO
(13.12.2012.)

SJEĆANJE
(...12.2012.)

KAKO BI TO BILO?
(2.12.2012.)

TIME TO SAY...
(26.11.2012.)

ODBROJAVANJE
(21.11.2012.)

KAZNA

COLBEN

DIREKTAN PRIJENOS SMAKA

UMIREEEM!

GROZNO!

JEBENICA!

NOVA RAHELA

GRADOM

MIRChE DOJDI MI NA BLOG 3

AMAN MIRCHE, AMAN!

ČEGA SE JOŠ ODREĆI?

MIRChE DOJDI MI NA BLOG 2

TREBAM LI DELATI ZIMNICU?

HOĆU LI IKADA?

HAHAHA... ALEX!

NE SPOMINJITE OTKAZ

SVAĐE

MIRChE DOJDI MI NA BLOG 1

RECIDIV (NARAVNO BOMBAY!

TO JE SVE!

OPET BOMBAY!!!

TRES... TRES... BOMBAY I DALJE TRESE!

BOMBAY GROZNICA TRESE!

JOŠ FILMOVA!

JESEN

OKOŠTAVANJE

LIJEPA I(LI) PAMETNA
(10.9.2012.)

KAKO SAM PRESTALA BITI RAZMAŽENA
(7.9.2012.)

KAKO NASTAJE TRAČ
(4.9.2012.)

ŠTO SI U KAVU STAVILA
(2.9.2012.)

NAKON ANKETE
(...8.2012.)

ANKETA
(25.8.2012.)

OVOGA LJETA
(13.8.2012.)

ODMOR
(20.7.2012.)

POGODI SASTOJKE 11 - REZULTATI, RECEPT
(19.7.2012.)

ŠTO OBUĆI?

POGODI SASTOJKE 11

KUKCI, DEMONI, PROZORI

NA PLUS ČETRDESET

USIJANJE

ALA JE BILA OVDJE

IŠČUPANA

HOTELSKI NESTAŠLUCI

19.6.2012.

ROĐENDAN MOJE STARE

SAN

SWINGERI

KADA RODITELJI PUŠE TRAVU

POGODI SASTOJKE - SPECIJALNO IZDANJE

POGODI SASTOJKE OVOGA JELA

PUŽEVI

JA MENGELE

ZAGORSKA FEŠTA

BLOG, SWEET BLOG!

TRAG

JUHICA OD PROSA

RAZREDNICA 2

PRVI F MAJ

RAZREDNICA
(24.4.2012.)

BROJIM (20.4.2012.)

RATAR IZ DAVNINE

VOLJETI

IMAM ŽIVOT!

SRETAN USKRS 2012.!

HAHAHA, KAKO SAM IH...

VRAŽJA JAJA

GORKE SUZE

NEMIR

SAVIJAČA

KUGLA - APDEJT

TOTALNO U...

SPECIJALNO IZDANJE: NAĐI TU RIJEČ!

NAĐI TU RIJEČ!

TUŽNA PJESMA

NEGDJE POSTOJI BOG

PRINC ALEKSANDAR

MASKE

NEOBJAŠNJIVO

MAFINI

VAL... VAL... VALENTINOVO!

OPET SE BRINEM

TARA
MIRIM SE SA SUDBINOM

ONI DOLAZE

TEŠKO JE OBJASNITI

ZLEVKA

PROMJENA

LOŠE

UĐEMO LI - NAJEBALI SMO!
(21.1.2012.)

ZATIŠJE

ZVUKOVI, DODIRI, SJENE

DROBIM

NA NA NA

POSTBLAGDANSKA JADIKOVKA

KRATKA BOŽIĆNA PRIČA & ČESTITKA

HVALISANJE

HANS

ANĐELI I BOMBONI

NWO

KREATIVA

NAKURNJAK

TAJNA O TAJNI

MAURO

TRENUTAK KADA JE UMRO BORGES

OVA JESEN

MOJE MANE

DAMJANA

SVIJETLI TRENUTCI

GODIŠNJI ODMOR TOČKA KOM

VOLI LI ONA MENE UOPĆE?

MURPHYEV ZAKON

PLANKING

TEOBALDIN CIRKUS

OVISNA O BLOGU

BIRTHDAY (19.6.2011.)

.........................

Photobucket .........................





.........................


OD 22.1.2013.











Copyright ©

by Teobaldin teatar