tenganjika

petak, 19.01.2007.

TOMMY EMMANUEL!!!!!!:))))

Ej 21,1 ove godine a to je za dva dana tommy emmanuel dolazi kod nas makar to vec znate .. kod lesinskog ,u zg . s albanije je .. s 4 godine pocel svirat gitaru ! a s 6 godina postal profesionalac ... a sad ima neznam oko 40 i neke .. mislim .... Ja i moj brat smo ludi za njim, saki dan ga gledamo na int. hehe :) ... i napokon ga idemo gledat ... al nažalost svi ljudi su kupili karte :( ... a nema veze pa zbog tak velikog broja je jos jedan koncert organiziran 23,1 07 ja mislim ... to je utorak...
... Danas poslije skole sam isel kupit 2 karte ... i najskuplje sam zel tak da bumo blizu ... jedna karta je 3.000,00 kn..!!!.
...šalim se!!hehe... jedna karta je 200 kuna .... hehe ...
i tak evo jedan vidom o njemu svira classical gas ... to mi je jedna od boljih ... :).. znam ih se napamet hehehe...
uživajte ...
i komentirajte...
.. see ya !


- 20:45 - Komentari (79) - Isprintaj - #