tenganjika

utorak, 02.01.2007.

FIRMAAAAAA

Znam da mele kasnim s firmom al bila je .. a neznam .. negde u osmom razredu .. rolleyes ,i na sliki je moj kum skarec .. i tak, i tu je moj buraz na sliki sa menom , skarcom i njegovim kumom mladenom .. i to je to neke .. e sad sam se setil bilo je to 18. lipanj 2006, 16:21:28 . tad smo slikali te slike onda je bilo dana osamnestoga mjeseca setog i godine seste ,,thumbup i negde oko tri cuke... naughty .
... i tak firma dobre prosla i dobil sam od kuma psp i lancic i cukuuu!! .. i tak , e da ja sam se zval ..kak sam se zval sam da se setim ... pavao e .. u crkvi se zovem pavao .. Pavlee dali uzimas ovaj kruh pecadi hostiju i tak neke .. haaa.. žgljjj .. smijeh neznam kaj da pisem al treba ispast puno kaki da sam neke na pisal .. i tak .. ajde bok idem ja ...


see ya ... e da ispod su slike ...


TO sme ja i kum ... ja sam desnee..rolleyes
Image and video hosting by TinyPic
A eve jee mladen u žutom , pa branko njegov kum .. pa skarec moj kum .. pa ja skroz desno zujo

Image and video hosting by TinyPic

- 15:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #