< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No

Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

Blog Image Hosted by ImageShack.us

Forum Image Hosted by ImageShack.us

Monitor Image Hosted by ImageShack.us

Google Image Hosted by ImageShack.us

Trosjed Image Hosted by ImageShack.us

DeviantART Image Hosted by ImageShack.us

Photobucket Image Hosted by ImageShack.us

Amazon Image Hosted by ImageShack.us


&bull Najbolji dizajnovi
&bull NoBrain design &bull

&hearts JA &hearts

&bull Tena &bull
&bull 03.12.1993 &bull
&bull Podvinje,Sl.Brod &bull
&bull Opća gimnazija &bull
&bull Zaljubljena &bull
&bull Jednostavna &bull

&hearts VOLIM &hearts

&bull Dečka &bull
&bull Glazbu &bull

&hearts NE VOLIM &hearts

&bull Umišljenost &bull
&bull Šminkerice &bull
&bull Hladnoću &bull

&hearts MSN &hearts
a.teena@hotmail.com

♥ My choose ♥

Hrvoje Image Hosted by ImageShack.us

Katarina Image Hosted by ImageShack.us

Moja sestra Image Hosted by ImageShack.us

Tina Image Hosted by ImageShack.us

Monika Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja bubav i ja...cerek


Ne želim biti dio nečega.
Ja sam cjelina.

Ne želim pripadati nikome.
Ja nisam stvar.

Ne želim se pokloniti tuđim uvjerenjima.
Ja imam svoja.

Ne želim prihvatiti da nešto ne mogu.
Ja mogu sve.

Ne želim slijepo slIjediti druge.
Ja želim biti vođa.

Ne želim gaziti po nikome.
Mjesta ima za sve.

Ne želim čekati da nešto dođe k meni.
Ja dolazim do željenog.

Ne želim stajati na mjestu.
Želim trčati naprijed.

Ne želim da me pogreške slome.
Želim da ja slomim njih.

Ne želim biti opterećena porazima.
Želim se usredotočiti na pobjedu.

Ne želim gledat prošlost.
Želim biti okrenuta budućnosti.




Web Counter
Web Counter<






&hearts ...Love is in the air,everywhere I look around... &hearts

&bull Ne sviđa mi se srednja.
&bull Nimalo.
&bull Ima više razloga za to.
&bull Jedan od njih je zato što mi se ne sviđa razred.
&bull Ali preživila sam prvi tjedan.
&bull Nadam se da će biti bolje.
&bull Prvi dan je bilo brašna.
&bull Došla sam bijela kući.
&bull Ostatak tjedna ništa posebno,dosada,upoznavanje...
&bull Svaki dan sam jedva čekala kraj nastave.
&bull Svaki dan poslije nastave sam bila sa Hrvojem =).
&bull To mi se jako sviđa.
&bull Svaki dan imam treninge od 9 do pola 11 navečer.
&bull Nikad se ne stignem naspavat =(.
&bull Jučer sam imala utakmicu.
&bull Igrali smo protiv Cerne.
&bull Gubili smo cijelu utakmicu,i na kraju pobijedili 31:30.
&bull Hmm...šta još reći ?
&bull Kod mene je sve dobro.
&bull Iako je bilo malo problema,to je sve riješeno.
&bull Sad mi je puno lakše.
&bull Jako sam sretna =).
&bull Toliko od mene za ovaj post &bull

&hearts Bubavi volim te puno...pusa &hearts

&bull Pa -Pa &bull


Image and video hosting by TinyPic


08.09.2008. u 07:16

| Comments (66) | Yes/No | Print | Up |






0