< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No

Design: NoBrain
Picture: DeviantArtist

Blog Image Hosted by ImageShack.us

Forum Image Hosted by ImageShack.us

Monitor Image Hosted by ImageShack.us

Google Image Hosted by ImageShack.us

Trosjed Image Hosted by ImageShack.us

DeviantART Image Hosted by ImageShack.us

Photobucket Image Hosted by ImageShack.us

Amazon Image Hosted by ImageShack.us


&bull Najbolji dizajnovi
&bull NoBrain design &bull

&hearts JA &hearts

&bull Tena &bull
&bull 03.12.1993 &bull
&bull Podvinje,Sl.Brod &bull
&bull Opća gimnazija &bull
&bull Zaljubljena &bull
&bull Jednostavna &bull

&hearts VOLIM &hearts

&bull Dečka &bull
&bull Glazbu &bull

&hearts NE VOLIM &hearts

&bull Umišljenost &bull
&bull Šminkerice &bull
&bull Hladnoću &bull

&hearts MSN &hearts
a.teena@hotmail.com

♥ My choose ♥

Hrvoje Image Hosted by ImageShack.us

Katarina Image Hosted by ImageShack.us

Moja sestra Image Hosted by ImageShack.us

Tina Image Hosted by ImageShack.us

Monika Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja bubav i ja...cerek


Ne želim biti dio nečega.
Ja sam cjelina.

Ne želim pripadati nikome.
Ja nisam stvar.

Ne želim se pokloniti tuđim uvjerenjima.
Ja imam svoja.

Ne želim prihvatiti da nešto ne mogu.
Ja mogu sve.

Ne želim slijepo slIjediti druge.
Ja želim biti vođa.

Ne želim gaziti po nikome.
Mjesta ima za sve.

Ne želim čekati da nešto dođe k meni.
Ja dolazim do željenog.

Ne želim stajati na mjestu.
Želim trčati naprijed.

Ne želim da me pogreške slome.
Želim da ja slomim njih.

Ne želim biti opterećena porazima.
Želim se usredotočiti na pobjedu.

Ne želim gledat prošlost.
Želim biti okrenuta budućnosti.




Web Counter
Web Counter<






Nakon dugo vremena,sjetila se i ja napisati novi post.
Ne znam odakle da krenem,kod mene ima puno novoga,pa krenimo redom...
°.°_.1._°.°
Napokon sam riješila sve svoje probleme...jeeee...
Napravila sam mnogo pogrešaka,ali sve sam ih popravila i
sad mi je super...I potrudit ću se da nikad više
to ne ponovim,jer dosta mi je gluposti za cijeli život...
°.°_.2._°.°
Nisam više u kazni,smijem ići van...Nisam bila vani već
mjesec dana...Smijem ići,a neda mi se...Nemam pojma
zašto...Meni je kod kuće super i zabavljam se i kod kuće...
°.°_.3._°.°
Hrvoje i ja smo opet zajedno i jaaaaaako sam sretna zbog toga.
Shvatila sam da ne mogu bez njega i da ga puno volim...
On je uvijek bio uz mene i pomagao mi je kad mi je bilo teško
i zbog toga sam mu jako zahvalna,Tko zna šta bi bilo samnom
da on nije bio uz mene...ne želim ni misliti na to...
°.°_.4._°.°
18.07.moja sestra je imala rođendan,a slavila ga je 26.07.
Došle su joj prijateljice iz razreda...prvo nisam htjela biti s njima,
ali kasnije sam se predomislila...Bilo je stvarno super...Zafrkavali
smo se,plesali macarenu i još nešta...Ne znam kad sam se
zadnji puta toliko smijala...=]
°.°_.5._°.°
Jučer smo moji brat i sestra,Hrvoje i ja išli na bazene...
Kasnije su još došli moj bratić i njegov prijatelj...
Bilo je super...Kupali smo se,zezali...A poslije bazena
sam išla kod Hrvoja...on je slavio rođendan...
Reći ću samo da mi je bilo super,nećemo u detalje...
°.°_.6._°.°
U prošlom postu neko mi je ostavljao komentare pod
nadimkom Marchello...Uglavnom,ta osoba je malo
previše srala...Lako je srati na blogu,ajd nek mi to kaže
u facu...I da kažem,ti kometari me uopće nisu dirali,
baš me briga za tuđe mišljenje...mene samo zanima
tko je to pisao,a kad saznam...

Eto to bi bilo sve što ima novo kod mene...

31.07.-26.08. nema me kod kuće.Danas idem na more...
Kao i svake godine idem u Šilo...Jedva čekam da vidim
Ivu,ali falit će mi moja bubav...
Ja ne znam kako ću ja izdržati mjesec dana bez njega,
bez msn-a,bloga,trosjeda...užassssss...
Sljedeći post bit će tek kad dođem s mora...do tada
svima veliki wave...
Velika pusaaaaa mojoj bubavi...vojim te puno kiss
I pusa
Iwonchycy...kiss...jedva čekam da te vidim,fajiš mi...
Katarini...kiss...nemoj mi se brinut sve će biti dobro...


P.S.Zaboravila sam reći...dok dođem s mora želim
vidjeti puno komova...=)

PoZzZZ...=]


31.07.2008. u 10:29

| Comments (14) | Yes/No | Print | Up |






<< Arhiva >>

0