< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


myspace

blog layout

blog layout


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


Cursors

buduci da mi je trebalo puno vremena da se odlucim na brak mada sam voljenog muškarca našla vec odavno ovdje cu nastojati opisivati moja iskustva u novom mracnom/bracnom životu.
imam 26 godina, visoko sam obrazovana, zaposlena na dobrom radnom mjestu, mogu reci uspješna, moderna i samosvjesna žena.Ovo govorim kako bi me se što bolje razumjelo.
pa uživajte.


20.09.2006., srijeda

Još sam u komadu!

Dragi mojij oš sam u komadu, tornjam po kući ko tuljan i osluškujem bolove oko trbuha alo nema još naznaka skorog poroda tako da ću u komadu biti još sigurno 10 dana.
Da je kući zabavno nije, osim što pripremam stvari za bebu, perem, peglam i kuham. Lječnik mi je zabranio vožnju tako da auto uzimam samo nakratko i to kradomice kad mi nema muža, da ne popizdim doma.
Beba se spustila tako da mi sad pritišće zdjelicu i mjehur tako da non stop visim po kupaoni,spavam loše jer stalno imam osjećaj da mi je pukao vodenjak.
Sve u svemu mislim da sam pogriješila što porod nisam čekala u uredu, nijednu od ovih tegoba nisam imala dok sam radila, a sada nema što me ne boli.Bole me prepone, koljena, p...., leđa, mjehur,ma sve me dole boli a porod još nije ni na pomolu. Drama!!!!!!!!!!
Kako tek boli porođaj??????
Inače od sexa nema ništa već tjedan dana jer me sve boli i jer sam u stalnom strahu od poroda, toliko o uzbuđenjima.
Brojim još 10 dana do dana kada ćemo ugledati našeg anđela, stalno ju sanjam i samo molim BOGA DA BUDE ŽIVA, ZDRAVA I SLATKA.
Javim vam se još koji put ako uspijem, pozdravljam vas, i molite Boga da mi sve prođe u redu.
CMOK SVIMA!
- 11:26 - Komentari (39) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.