< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


myspace

blog layout

blog layout


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


Cursors

buduci da mi je trebalo puno vremena da se odlucim na brak mada sam voljenog muškarca našla vec odavno ovdje cu nastojati opisivati moja iskustva u novom mracnom/bracnom životu.
imam 26 godina, visoko sam obrazovana, zaposlena na dobrom radnom mjestu, mogu reci uspješna, moderna i samosvjesna žena.Ovo govorim kako bi me se što bolje razumjelo.
pa uživajte.


04.09.2006., ponedjeljak

Porodiljni!

Vidim ja koliko je sati svi žele da me se riješe i šalju me na porodiljni, a ja se pravo ufurala da ću moći raditi do poroda, al ništa od toga, moj trbuh i moj egeganje su počeli svima ići na živce.I mada diša i cijeli moj odsjek u firmi gorke suze roni jer neće moći bez mene ja od sutra ne radim,U k sve odoh malo spavati i odmarati, peglati i prati odjeću za bebe, posjetiti frendice koje dugo nisam vidjela i čekati taj dan D.
Dobro se osjećam al loše spavam ima par dana, budim se svako malo u strahu da mi je pukao vodenjak, mislim da sam lagano postala paranoična, ha, ha a i jesam bila dugo bez brige i pameti.
A i na posao mi je bilo teško ići, teško mi se ustajati ujutro, onda često idem na WC pa mi je i to počelo ići na živce,bolje da sam doma i odmaram, možda mi se vrate bar noge u normalu sa obzirom da su mi natekle.
Javim vam se sutra sad idem počistiti stol!
- 14:59 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.