< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


myspace

blog layout

blog layout


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


Cursors

buduci da mi je trebalo puno vremena da se odlucim na brak mada sam voljenog muškarca našla vec odavno ovdje cu nastojati opisivati moja iskustva u novom mracnom/bracnom životu.
imam 26 godina, visoko sam obrazovana, zaposlena na dobrom radnom mjestu, mogu reci uspješna, moderna i samosvjesna žena.Ovo govorim kako bi me se što bolje razumjelo.
pa uživajte.


30.08.2006., srijeda

Naopaki dan!

Što uraditi kad ti dan počne ovako naopako kao meni danas? Totalna katastrofa.
Ja ,kao svaka trudnica preplašena od porođaja koji je čeka, spavam ko top i jutros nisam čula sat i zakasnem na posao.Naravno da to i nije neka katastrofa. ali eto danas se potrefiloa da sam u 8 imala zakazan važan sastanak, vozila sam ko luda i zapala u najveću moguću gužvu.Uletila sam u ured gdje me klijent već čekao, a ja u krasnom izdanju, nepočešljana i nenašminkana, obučena kao da je vani 40 stupnjeva a ne 15.
I na kraju sastanka je dobro prošao.
Sljedeći šok je usljedio kad sam pregledala projekt koji sam dala kolegici da mi odradi ,budući da će me ona mjenjati kad odem na porodiljni, i gle čuda žena je sva naopako napravila i sada ja moram ponovo. Ja stvarno nisam picajzla ali me ubija to što na poslu sve moram uraditi sama, imam pomoćnice čija pomoćnica sam ja ustvari a svi drugi nesposobnjakovići imaju pomoćnike kojo dobrano iskorištavaju pa opet ništa ne stignu na vrijeme kvalitetno obavljati.
Već mi je lagano prekipilo, posla ko u priči a meni su živci sve tanji svakim danom, mislim da je dosta vrijeme je za porodiljni. Još ću završiti ovaj projekt i idući tjedan ću valda sve srediti i napustiti radno mjesto.
Kažu da su ljudi koji viču kompleksaši, nikada to nisam bila, vikanje je moj ispušni vevtil i stvarno kad mi prekipi onda se moram na nekoga navikati. Eksploziven sam prirode i jako sam temperamentna i zato vičem. Osobno smatram da ljudi koji tiho pričaju da često lažu i nešto muljaju, zato tiho pričaju, ipak ja sam iskrena i ne bojim se da će me netko čuti jer ne lažem ništa.smijeh

I da, kaže mi svekrva sinoć da izbjegavam odnose sa mužem sad kad uđem u deveti mjesec trudnoće da mi nebi pukao vodenjak.Mislim stvarno ni u jednoj knjizi to nisam našla, pa neznam je li to istina?
Zna li možde netko od vas.
A sad idem na posao,pozdrav.mah
- 09:30 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.