srijeda, 31.10.2007.

PROKLETSTVO JEDNE ZENE


Zasto je Bog stvorio zenu da samo cisti,pere,pegla,pusi...........i to uvijek kad se cijenjenom gospodinu suprugu digne ona stvar.Pa se pitam ponekad ali nije mene moja mater izbacila ni istu stvar ka i njega njegova. Znate,dragi nasi muzevi,misln da bi se puno vas moglo nac u liku moga supruznika.................................................................DODAJ MI PIVO!..........................................STA IMA ZA IZIST?................................................OPEGLAJ MI KOSULJU!...................................................DI JE DALJINSKI?.............ZVONI TELEFON;JAVI SE a on ga drzi u ruci i kao da ce ga neko cudoviste pojist iz slusalice ako kaze HALO, i onda jos slag na kraju...............................tek tako da budem u ritmu zove me iz kreveta.......................PONESI MI SOKA.................i onda dodjen u krevet pa daj mu ovo i ono i opet sve po mojin ledjima..............................ma koje je to prokletstvo koje prati zensko od ujutro dok ne ode lec,a i kad legne nema mira.........jedini lijek protiv toga proklestva je CURE NE PRISITE SE UDAVAT NISTA NECETE PROPUSTIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sta ne znaci da se ne triba udat,ali ima vrimene jer svaku zenu ceka jedno prokletstvo: ako nije samoca onda je to MUZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

p.s.ma ljubavi volin te jer da te ne volin ne bi ni trpila ovo sve ali puknit ce mi film jedan dan.Onda se pazi da te ne stigne prokletstvo jedne zene!

- 22:07 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 30.10.2007.

ZLATNI POCETAK



Eto lipi moji nasla i Ja vrimena za nekoliko lipih rici iako ne znam odakle da pocmem,znate odavno san odselila iz domovine pa vise ne znan ni pisat Hrvatski pa mi nemojte zamirit ako koju i falijen.Ali neka san ja daleko isto mislin na LIPU NASU i na moja lipa KASTILA i ovin puten ih sve pozdravljan...
ZDRAVI I VESELI BILI

- 19:19 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off