Original svizac

08.04.2006., subota

Cepelini,cepelini

nakon dugo vrimena se javljan.Obasulo me treninzima za kadete,za prvu momčad.Jutros se po običaju rano probudija i iša igrat utakmicu.Teren prašnjav pun dlaka ne moš živit! grrrr.igra prvu utakmicu ne moš fintirat-NIŠTA!I na kraju san zabija 2 gola iz cepelina(fala Bogu).Trener me pita kako to igran,a ja san mu samo odvalija-eno ti teren pa igraj.Otušira se i iša ča.popodne iden do prijateljice u bolnicu skoknit da je malo razvedrin i večeras na Millsa :))))
podrav do sljedečeg slušanja(LOL)
- 14:11 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pa ovo san ja.17 godišnjak iz Splita.Raver san:obožavan techno,trance,house,eletronica jer je to glazba koja me diže na noge.kažu da san lud i da nikad nije dosadno uz mene,zgodan(pa i ne baš).Plešem salsu i reggaeton

MModern
AAdventurous
RRespectable
IInsane
JJoyous
AAwesome
NNormal

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi

Evo mene

Counters
Counterszanima me koliko vas ima ovde



Free Image Hosting at www.ImageShack.usrazmišljam

Free Image Hosting at www.ImageShack.us:D

Free Image Hosting at www.ImageShack.usVolin sve! :D


možete me kontaktirati na msnu-trance_nation@walla.com

Moji naj Dj-evi