tehnozena

11.07.2009., subota

ljeto, napokon + dva dodatka

Iako moram priznati da me ove kiše nisu tako deprimirale i umrtljavale kao inače (možda zato jer je bilo promjenjivo, padala se kiše, ali bi i sunce stiglo zasjeti između dva pljuska), veselim se sunčanome ljetu koje počinje danas (a trajat će najmanje tjedan danawink, kažu meteostručnjaci)... Živjelo nam ono!

Okupala sam se jednom (već?) u Splitu, drugi put će biti tu u Rijeci, a treći u Šibeniku. Moći ću dati dijagnozu Jadranskome moru. U Splitu je, iako su iznad mene bili gusti crni oblaci, dobilo čistu 5. Nisam ni sekundu zastala pri ulasku. Inače sam onaj babski tip... polako, polako. Naime, ovo je prvo ljeto bez leća, tako da do sada nije bilo govora o skakanju u more zbog istih - ne možeš riskirati da ti voda uđe u oči... A pitanje hoću li moći i sada, moram nazvati dr.; napomenula je da mi mora dati "upute za ponašanje" na moru. No, svjedno. Nije sad da sam neka vrsna skakačica koja je zbog leća do sada potiskivala svoj talent. Za glavu, nula bodova. Za na noge, e tu bih možda dobila +4.

Sretno vam ljeto.

Dodatak: more u Rijeci hladno, ali ono dobro hladno, tako da niti ovdje nisam predugo ulazila. I to tu na novoj plaži (još neuređenoj do kraja) ispod novog starog bazena; more bistro (barem za sada), kupača malo (radni dan ujutro). Ocjena: -5.

Dodatak II.: u Šibeniku, tj. nešto malo izvan njega more je odlično. Bućkamo se samo nakon 17 sati, ali to nam je sasvim dovoljno. Usuđujm se reći da će i nešto boje biti na mom blijedom tenu. Taman. Buć i uživajte!

<< Arhiva >>