Kabarovsky.com - web dizajn studio

subota, 22.12.2007.

Microsot izdao skoro pa finalnu verziju Windows Vista SP1

U srijedu je Microsoft predstavio svog kandidata za finalnu verziju prvog service packa za Windows Vistu za beta testere, dok bi taj isti kandidat trebao tokom sljedećeg tjedna biti dostupan i za ostale korisnike.



SP! sadrži mnoge mogućnosti osmišljene kako bi poboljšali brzinu i stabilnost Viste. Od ostalih stvari, SP1 sadrži mogućnost korištenja BitLocker enkripcijskog alata na više diskova. Također je poboljšana i brzina vraćanja OSa iz hibernacije.

SP1 također uklanja tzv. Kill Switch funkciju koja deaktivira ključne komponente Viste ukoliko se detektira da korisnik koristi piratiziranu Vistu.

Očekuje se da će finalna verzija Windows Viste SP1 biti dostupna u početkom 2008. godine.

Izvor: Download.hr

- 13:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (28)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ovaj blog je u početku bio za sve i svašta ali od nedavno je "dobio" temu, a to je TEHNOLOGIJA. Tekstovi su večinom iskopirani sa tportala tako da se vi koji surfate po tportalu ne čudite koku uglavnom jednaki tekstovi (kopiram samo one koji mi se čine važniji).
    Blog je otvoren 14.07.2007 u 9:33h.
    Pošaljite mi mail
    Moj MSN je "tehno.matija@hotmail.com" pa mi malo dosađujte.

Za webmastere

  • Moj baner








    News box
    Dozvolite svojim čitateljima da vide najnovije vjesti iz svjeta tehnologije i na vašem blogu!






    Popis onih koji imaju moj baner ili news box:


HTML i flash gluparije

  • vas voli informatiku i zeli znati sto je novo u informatici (tj. tolko vas je online)

    Brojač posjeta:


    Image and video hosting by TinyPic

Marketing | Links

  • Moj humoristički portal - niktitanik.com -

    Zaklada Ana Rukavina





    Webkatalog