Tinejđeri i glazba

petak, 06.02.2009.

Ja sam Ivana.Idem u osmi razred.
Od glazbe slušam sve i svašta osim narodnjaka.Na mene glazba djeluje vrlo pozitivno.Glazba me opušta i smiruje.Glazbu slušam u razna doba npr: kad pišem zadaću kad pospremam sobu,kad mi je dosadno,kad sam tužna ili vesela.Glazbu volim slušati sama ili sa svojim prijateljima u školi, kod kuće ili kad smo negdje vani.

- Ivana -

06.02.2009. u 23:18 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2009 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga


- crtao: Alen aka BlackAcid -


- crtao: Juraj "SilveryHood" -


Projektni zadatak učenika 8.b razreda III. OŠ Čakovec. Tema: Glazba i tinejđeri, korelacija predmeta informatike, glazbene kulture i hrvatskog jezika. Voditeljica projekta: Nataša Boj, uč. informatike

Linkovi

Opća Opasnost - Jednom Kad Noć
Daleka Obala - Morska Vila Hladno Pivo - Supermen
Led Zeppelin - Stairway To Heaven
Metallica - One
Guns N Roses - Knocking On Heavens Door
Metallica
Iron Maiden



Koju vrstu glazbe slusas?
Rock
Metal
Punk
Pop, hip hop,techno
Narodnu
  
pollcode.com free polls



Kada najcesce slusas glazbu?
Kad sam s prijateljima
Kada pisem zadacu ili ucim
Prije spavanja
U slobodno vrijeme
Sve od navedenog
Ne slusam uopce glazbu
  
pollcode.com free polls



Koji instrument sviras?
Gitaru
Bubnjevi
Klavir,sintisajzer
Puhacki ili gudacki instrument
Neki drugi inst.
Uopce ne sviram inst.
  
pollcode.com free polls




Counter
Counter



Daleka obala - Morska vila


Kao da je morska vila
Sve je moje snove ostvarila
Na obalama vrelim
Neprospavane noći

Kao da je dio plime
Modro more sumi njeno ime
I sklada tihe pjesme
Pjesme o samoći

Kao da je dio sna
Sto me nosi zvijezdama

I dok je ljubim
Ona se pretvara da spava
Grije nas zlatnim suncem
More ljubavi

I dok je ljubim kao more
Njeno tijelo podrhtava
Povedi me prostranstvima gdje svi
Pjevaju o ljubavi.



Holy Smoke - Iron Maiden

Believe in me - send no money
Died on the cross, and that ain't funny
But my so called friends they're making me a joke
They missed out what I said like I never spoke
They choose what they wanna hear - they don't tell a lie
They just leave out the truth as they're watching you die
Saving your soul by taking your money
Flies around shit, bees around honey

Holy Smoke, Holy Smoke, plenty bad preachers for
The devil to stoke
Feed 'em in feet first this is no joke
This is thirsty work making Holy Smoke

Jimmy Reptile and all his friends
Say they gonna be with you at the end
Burning records, burning books
Holy soldiers, Nazi looks
Crocodile smiles, just wait awhile
Till the TV Queen gets her make up clean
I've lived in filth, I've lived in sin
And I still smell cleaner than the shit your in

Holy Smoke, Holy Smoke, plenty bad preachers for
The devil to stoke
Feed 'em in feet first this is no joke
This is thirsty work making Holy Smoke

They ain't religious but they ain't no fools
When Noah built his Cadillac it was cool
Two by two they're still going down
And the satellite circus just left town
I think they're strange and when they're dead
They can have a Lincoln for their bed
Friend of the president - trick of the tail
Now they ain't got a prayer - 100 years in jail

Holy Smoke, Holy Smoke, plenty bad preachers for
The devil to stoke
Feed 'em in feet first this is no joke
This is thirsty work making Holy Smoke

Holy Smoke - hah


One - Metallica

I cant remember anything
Cant tell if this is true or dream
Deep down inside I feel to scream
This terrible silence stops me

Now that the war is through with me
Im waking up I can not see
That there is not much left of me
Nothing is real but pain now

Hold my breath as I wish for death
Oh please god,wake me

Back in the womb its much too real
In pumps life that I must feel
But cant look forward to reveal
Look to the time when Ill live

Fed through the tube that sticks in me
Just like a wartime novelty
Tied to machines that make me be
Cut this life off from me

Hold my breath as I wish for death
Oh please god,wake me
Now the world is gone Im just one
Oh god,help me hold my breath as I wish for death
Oh please God help me

Darkness imprisoning me
All that I see
Absolute horror
I cannot live
I cannot die
Trapped in myself
Body my holding cell

Landmine has taken my sight
Taken my speech
Taken my hearing
Taken my arms
Taken my legs
Taken my soul
Left me with life in hell



Guns 'N' Roses - Knocking on heavens door

Mama take this badge from me
I can't use it anymore
It's getting dark too dark to see
Feels like I'm knockin' on heaven's door

Knock-knock-knockin' on heaven's door
Knock-knock-knockin' on heaven's door
Knock-knock-knockin' on heaven's door
Knock-knock-knockin' on heaven's door

Mama put my guns in the ground
I can't shoot them anymore
That cold black cloud is comin' down
Feels like I'm knockin' on heaven's door

Knock-knock-knockin' on heaven's door
Knock-knock-knockin' on heaven's door
Knock-knock-knockin' on heaven's door
Knock-knock-knockin' on heaven's door

"You just better start sniffin' your own
rank subjugation jack 'cause it's just you
against your tattered libido, the bank and
the mortician, forever man and it wouldn't
be luck if you could get out of life alive"*
Knock-knock-knockin' on heaven's door


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com