Counters
Get a Counters Dosada - blablablablablablabla - Blog.hr

blablablablablablabla

petak, 10.11.2006.

Dosada

wavemahwavemahwavemah
Pozdrav. Postoje različiti oblici dosade. Nekim ljudima je dosadan rutina nekima neka stvar nekima drugi ljudi... Ja ne znam da li je meni ikada u životu bilo stvarno stvarno dosadno. Možda si ja samo umišljam da mi je dosadno. Ostavite komentare ako vam je ikada dosadno. Pozdrav.

Granica je uvijek tanka između genija i luđaka

Pozdrav još jednom. Meni to mama često to kaže. U povijesti ima mnogo takvih ljudi. Kao naprimjer Hitler. Htio je osvojiti svijet. To je luđački. Zbog te njegove želje pomrlo je 60 000 000 ljudi.
Ipak ću malo promijeniti temu još. Sada sam se sjetio da sam neki dan pitao što bi se desilo da je izbio sukob između SSSR-a i SAD-a. Nastao bi treći svijetski rat- pomislio sam. Tata je rekao da bi se gađali nuklearnim, atomskim bombama i u svijetu ne bi bilo hrane i bila bi ekološka kriza u svijetu. A tko bi pobjedio? Odgovor: Nitko!!! Samo bi pomro ogroman broj ljudi po cijelome svijetu. Možda bi cijela povijest 80-tih, 90-tih bila potpuno drukčija. Pozdrav! wavewavemahmahwavemahwavemahwavemahwavemahhrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

10.11.2006. u 18:50 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (1)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (15)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Moja razmišljanja, dnevna događanja, zanimljiva povijest

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mudre izreke

Historia est magistra vitae. (povijest je učiteljica života)
Affirmati incumbit probatio. (Tko tvrdi mora i dokazati)
Nil lacrimae et gemitus defuncto corpore prosunt. (Kada je tijelo mrtvo, ništa ne koriste suze i jecaji)

Zanimljivi blogovi

Bitke kroz povijestthumbup
Mitologijawink
atlantidasmijeh
sirenicacool
rusalkathumbup
mali iz Metkovićathumbup
apstinenticathumbupcoolsmijeh