Counters
Get a Counters Psi i mačke prijatelji? - blablablablablablabla - Blog.hr

blablablablablablabla

subota, 04.11.2006.

Psi i mačke prijatelji?

mahmahmahmahwavemahwavemahwavemah
Pozdrav. Dok smo ja , brat, otac, mama i Nera( pas) bili na moru desilo se nešto što mi je bilo malo čudno. Naime, kada je moj tata vodio psa naišli su na mačku. Nera je na nju lajala a onda su se pola sata( ne znam da li pravih pola sata) gledali u oči. Mačka se uopće nije bojala Nere. A i vidio sam na televiziji isto kako se mačke i psi dobro slažu. Zato nemojte često koristiti izraz: Potukli/posvađali su se kao pas i mačka. Pozdrav.

Legenda o divljem zapadu

Sigurno ste barem jednom gledali kaubojske filmove. Meni se takvi filmovi sviđaju zato jer pokazuju izgled zgrada, saloone... u 18,19st. Meni nikada nije bilo jasno kako si ti mogao samo tako kupiti oružje. Dođeš: Dobar dan, imate li oružja? Odgovor:Imamo. I odmah kupiš bez problema oružje. Čak sam gledao da su kauboji pokretači industrije u SAD-u ili nešto tako slično su rekli. Ja bi htio izumiti vremeplov pogotovo zato što bi htio vidjeti kako je doista tekao život u novom vijeku i cijeloj povijesti svijeta. Možda će neki reći da je to glupo. Ne želim komentare koji mi ne daju pravo na moje vlastito mišljenjenonononononopuknucupuknucupuknucu!!! Jasno??? Pozdrav i ostavite komentar koji je dobar. Pozdrav!!!wavewavewavemahmahmahhrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

04.11.2006. u 12:22 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (1)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (15)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Moja razmišljanja, dnevna događanja, zanimljiva povijest

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mudre izreke

Historia est magistra vitae. (povijest je učiteljica života)
Affirmati incumbit probatio. (Tko tvrdi mora i dokazati)
Nil lacrimae et gemitus defuncto corpore prosunt. (Kada je tijelo mrtvo, ništa ne koriste suze i jecaji)

Zanimljivi blogovi

Bitke kroz povijestthumbup
Mitologijawink
atlantidasmijeh
sirenicacool
rusalkathumbup
mali iz Metkovićathumbup
apstinenticathumbupcoolsmijeh