Counters
Get a Counters Zašto loši učenici ne žele učiti? - blablablablablablabla - Blog.hr

blablablablablablabla

nedjelja, 22.10.2006.

Zašto loši učenici ne žele učiti?

wavewavewavemahmahmah
Pozdrav. Evo mene opet. Odrasli se znaju pitati zašto loši učenici su loši i ne žele učiti. Za to može biti krivo i stanje u obitelji, prijetnje, prava lijenost... Najćešće je zbog lošega stanja u obitelji i zbog toga što su mamine ulizice. Ali opet kada bi svi učenici bili dobri profesori roditelji, ministarstvo bi rekli da smo mi učenici varali. Kužite??? Pogotovo mnogi odrasli. Trebate djeci makar oduzeti igrice i reći mu: Igrat ćeš igrice tek onda kada postaneš dobar učenik!!! Ili razmašenim glupacičama: Prestani se smijuljiti i kreni raditi ili ćeš dobiti/nećeš dobiti nešto. Ja samo znam za dječake jer ne znam kaj je djevojčicama najbolje. Ili zato ako su odrasli rastavljeni, maltretiraju svoju djecu, zatvoren u stanu 24h.
Neki roditelji misle: He, he ako ga zatvorim u sobu izgubit će volju za maltretiranje i počet će učiti. Ali neće biti tako. Djeca će vas zamrziti jer im nedozvoljavate kontakt sa ostatkom svijeta. Treba im prvo reći zašto oni uopće idu u školu. Neki idu u školu samo zato da naprave nevolje. Imam jedan primjer iz svoje osnovne škole. Dobio je tri ukora!!!- to se u našoj školi dugo nije deslilo. Ili moj prijatelj najbolji koji se u 2 polugodištu petoga razreda odselio iz kvarta imao je divljaka koji je trebao ići u sedmi razred a on i dalje je u petome razredu. Ja se nadam da će se naki učenici iz mojega razreda propasti razred zato što prave samo nered i kvare naš ugled u školi. Mi smo već šestu godinu nemogući. Nama naš razrednik govore da se na nas žale svi profesori (čak i oni koji nam ništa ne predaju)!!! To je stvarno užasnononononamcor!!! Cijeli je naš razred dobio jedan iz tjelesnoga jer je nekoliko učenika radilo ogromne probleme. Čak i ja sam dobio 1. A i profesorica je isto kriva. Ona uđe u dvoranu poslije nas
i to nekoliko minuta iza nas. I ona i isto trebala dobiti 1 ko i mi. Jedan naš učenik je već pred ukorom.
On je propalica još odkada je došao nama u razred u 2 razredu. Kraj!!! Pozdrav svima i hvala vam što ste me čitali!!!wavewavewavemahmahmahhrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

22.10.2006. u 11:42 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (1)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (15)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Moja razmišljanja, dnevna događanja, zanimljiva povijest

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mudre izreke

Historia est magistra vitae. (povijest je učiteljica života)
Affirmati incumbit probatio. (Tko tvrdi mora i dokazati)
Nil lacrimae et gemitus defuncto corpore prosunt. (Kada je tijelo mrtvo, ništa ne koriste suze i jecaji)

Zanimljivi blogovi

Bitke kroz povijestthumbup
Mitologijawink
atlantidasmijeh
sirenicacool
rusalkathumbup
mali iz Metkovićathumbup
apstinenticathumbupcoolsmijeh