Counters
Get a Counters Stvari koje mrzim kod škole - blablablablablablabla - Blog.hr

blablablablablablabla

ponedjeljak, 16.10.2006.

Stvari koje mrzim kod škole

wavewavewavemahmahmah
Pozdrav. Evo mene opet. Znate li što ja mrzim ali stvarno mrzim kod škole?
Prije tjedan-dva razred me je optužio da previše filozofiram. Dobro ja sam se smirio.
Danas kada nismo imali tjelesni zato što je profesorica bila bolesna mi smo išli u garderobu.
Tamo je bilo divljaštva i svega, kasnije je čak došao i ravnatelj škole. Četvrti sat su svi mene uzeli pod zub. Zato što sam rekao da je moj kolega napravio rusvaj u garderobi on kaže da me je gađao zato što sam previše filozofirao. Tada je cijeli razred se tužio na mene a ja sam tada u garderobi tom ucjenjivaču rekao da ne jede te smrdljive koštice ležeći jer bi se možda ćak mogao udaviti. Ja kod svojega razreda mrzim to što im fali nešto dasaka u glavinut. Ja ću tražiti od mame da mi kupi kazetofon, digiton ili kako se već zove, onu spravu za snimaje razgovora i profesor će moći vidjeti kako oni lažu. Nadam se da ću ga dobiti je ja mrzim laž i ne istinu jer u laži sam uvijek ja meta. Ali meni nikada ne smeta ako mi govore da šute zato jer imam pravo govoriti kada je odmor. Oni su sebi utuvili u glavu da mogu zapovijedati svime i svačime. Mene nikada nije briga ako me netko ucjenjuje zato jer imam istinu na svojoj strani. Mene laž nikada ne može izbaciti iz sadašnjosti. Ja naime nisam siguran da li sam filozof ili nisam filozof. Tako su me dečki nazvali pa vjerujem da je to tako.
Naime ja mislim da se pod mojom filozofijom ( ako je to filazofija) podrazumijeva ovo:
1. Nikada ne govori riječ moram nego riječ trebam( jer se mora samo umrijeti)
2. Ne govori riječ: Baš me briga( kada te nije briga) nego riječ baš me nije briga
3. Ne smatrajte povijest filozofijom( kao neki moji kolege koji su si stavili u glavu da je to filozofija)
4. Najvažnije: Uvijek shvati što je istina i poštivaj je kao takvu.
Sigurno se pitate zašto ovaj post ima toliko puno riječi.
Znate zašto?
Zato što želim imati više od 250 riječi po postu( da konačno imam jedan veliki post) a ne ove male postiće. Naime gledao sam svoju statistiku koliko prosječno pišem riječi po postu pa sam skužio da imam samo 76 riječi po postu ( prosječno naravno).
Ovo je veliki lubilej. Ovo je moj dvadeseti post!!!!!!!!!!! Pozdrav i želim vam još puno postova i komentara!!!!!!!!!!!!!!
wavewavewavemahmahmahnjaminjaminjamihrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

16.10.2006. u 14:05 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (1)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (15)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Moja razmišljanja, dnevna događanja, zanimljiva povijest

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mudre izreke

Historia est magistra vitae. (povijest je učiteljica života)
Affirmati incumbit probatio. (Tko tvrdi mora i dokazati)
Nil lacrimae et gemitus defuncto corpore prosunt. (Kada je tijelo mrtvo, ništa ne koriste suze i jecaji)

Zanimljivi blogovi

Bitke kroz povijestthumbup
Mitologijawink
atlantidasmijeh
sirenicacool
rusalkathumbup
mali iz Metkovićathumbup
apstinenticathumbupcoolsmijeh