Counters
Get a Counters Tko je prvi otkrio Ameriku??? - blablablablablablabla - Blog.hr

blablablablablablabla

utorak, 10.10.2006.

Tko je prvi otkrio Ameriku???

wavemahwavemahmahwavewavemah
Bok. Evo mene opet. Ljudi misle da je Columbo prvi otkrio Ameriku, ali postoji šansa da su Vikinzi već u 1000 godini otkrili Ameriku. U to vrijeme oni su imali najbolje brodove u Europi-drakare.
Jučer sam gledao na televiziji i rekli su da su tamo vjerojatno već trgovali s onim narodima koji su tamo u tadašnje vrijeme živjeli. Taj se pothvat ubrzo zaboravio pa je Europa morala ponovno otkrivati Američki kontinent.

Komentari!!!

Ja još nikada nisam vidio da netko piše post o komentarima na blogovima pa ću ja napisatiyes. Dakle, blogeri nikada ne govore vole li oni kada im drugi ostavljaju komentare. Ja volim imati što više komentara i posjeta. Ja mislim da blogeri vole biti popularniji. Ja kada posjećujem nečiji blog, ako je dobar ostavim komentar jer nema razloga ako je post dobar da ne ostavim komentar a ja mislim da i mnogi drugi to rade tako. Mnogi koji žele mnogo komentara evo vam jedan savjet. Uvijek komentirajte što više možete i tako ćete dobiti i vi mnogo komentara.
Pozdrav.wavemahwavemahwavemahhrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

10.10.2006. u 09:22 • 13 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (1)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (15)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Moja razmišljanja, dnevna događanja, zanimljiva povijest

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mudre izreke

Historia est magistra vitae. (povijest je učiteljica života)
Affirmati incumbit probatio. (Tko tvrdi mora i dokazati)
Nil lacrimae et gemitus defuncto corpore prosunt. (Kada je tijelo mrtvo, ništa ne koriste suze i jecaji)

Zanimljivi blogovi

Bitke kroz povijestthumbup
Mitologijawink
atlantidasmijeh
sirenicacool
rusalkathumbup
mali iz Metkovićathumbup
apstinenticathumbupcoolsmijeh