Free Website Counters
Free Website Counters

Na živce ide mi...

utorak, 18.10.2005.

Wow e wech dugo nisam imala owoliko komentara;)))hmmm…shta ima nowoga?!?u subotu smo sa skolom bili na nekom izčetu u ozalj,samobor…uglawnom bilo je fuuul strawa;)))chista zajebancija!!!ujutro rano…swi mrtwi pospani;))al dobro je…u busu zafrkawanje…i swugdje okolo;))u samoboru je bio neki sajam a i imali smo slobodnog wremena pa smo nas nekoliko ishli na cugu;))chastio nas frend;))bio mu rodendan(marine sretan rodendan;)))jooj super smo se zabawili…razred je ful strawa bar kako mi se sad chini;))kad smo se wrachali u basu,bas je bio totalno u k….,mislim da su nashe pjesme chuli swi koji su nas prestigli…da,ishli smo dwadeset na sat;))9al u basu je bilo najžesche;))) Ovu nedjelju putujem u Njemačku na tjedan dana!nasha skola i grad rijeka suraduju s nekim gradom neuss u njemackoj i njihowom gimnazijom tako da idem na razmjenu uchenika;)))ide nas pet cura iz razreda..;)))ziwjet chemo u nekoj obitelji a swaki dan su nam isplanirani izleti,nastawa u njihowoj skoli;) trebalo bi nam bit ful strawa…tjedan dana nechu bit na nastawi,i tamo chemo upoznat hrpu ljudi…;)))ide nas ukupno dwadeset i neshto iz skole…;)))a oni che za dwe godine dochi kod nas;))uglawnom cijelo wrijeme sam skupa sa swojim osim shto uglawnom spawamo i doruckujemo ewentualno wecheramo u toj obitelji;))uchila sam njemacki dwe godine al nemam pojma nishta rechi;))sporazumijewat chemo se nekako…ako nishta onda bar pantomimom;)))hehe…,))waljda che swe bit u redu…danas me digla latinski glupaha jedna,dobila sam komad!!!stara mi zestoko sere zbog ocjena!!!kako me nerwira…da bar ona ide u gimnaziju pa rokne razred pa mi ne bi wishe srala!!uf…mrzim ju ponekad…fakat ju mrzim!!!!!!jebesh ocijene..ja happy ak dobijem pozitiwno a ona bi petice!malo sutra…nisam wishe osnownjak…;))

<< Arhiva >>

.......................... .................... ................... ..................... ..................... ........BROJAC Free Website Counters
Free Website Counters