Free Website Counters
Free Website Counters

Na živce ide mi...

četvrtak, 08.09.2005.

Image Hosted by ImageShack.usEvo mene opet;)))skola kao skola…nema se tu puno za rech!!!,upoznala sam wech skoro swe ljudowe i mogu rech da je ekipa ok…neki wishe neki manje al za sad su swi dobri.Neke frendice iz osnowne su sa mnom u razredu pa smo se owih par dana drzali skupa;)))he he owaj prwi tjedan je ok…pochei smo wech uchit i wech imamo zadachu al josh uwijek je nowa ekipa pa se zafrkawamo…s medicinarima smo u zgradi pa znam many people;))))a profe…swi tjeraju strah u kosti…swi izgledaju neki loshi a widjet chu s wremenom…mozda ne budu tako loshi…dobro je sad ujutro skola a sljedechi tjedan kad nastawa bude trajala do osam nawecher;((fora je sda…ono nowa skola pa upoznajem teritorij;)))ha ha S Bujnom sam u istoj smjeni pa chemo se waljda mochi wiđat,))ima komada po skoli al ne gledam ih ja prewishe…ionako mi onaj moj punker ne izlazi iz glawe;)))Bujna nema internet i sad nagowara brata da namjesti pa da naprawi blog i pridruzi nam se…sutra ujutro nemam prwi sat pa idem na kawicu ak bude swe u redu… e i moram puno zahwalit keki!! na pjesmi koju mi je poslala;)))(tnx tnx tnx…;)))nes sam se poswadala sa starom..a zena fakat nije normalna…kako me nerwira…uzash!!!!!ma najrađe bi ju….nishta!!!glawno da mi sljedechi tjedan pishemo kontrolne…buaaah;((looshe;))ma swe mi je nekako cudno iliti trulo owih dana…Ne zelim ni pomishljat na uchenje a i ne znam tko sam ni gdje sam(ne doslowno…);)))nis mi se ne da a opet mi je boring…htjela bi otich na Pag ili u Zagreb…drzim fige da idem potkraj mjeseca ili pochetkom desetog…obechala sam nima dolje da chu dochi;)))bla bla bla

<< Arhiva >>

.......................... .................... ................... ..................... ..................... ........BROJAC Free Website Counters
Free Website Counters