Svi moji dani

30.04.2010., petak

Isprika na sva zvona

Moj naklon svim djelatnicima u poslovnici poslovne banke čiji sam klijent, koji su bili prinuđeni pretrpjeti moj verbalni nastup, a sve zbog rupe u programskoj podršci koju su imali, te zbog toga s mog računa bespravno otuđili 20 pišljivih kuna na osnovu naplate obavijesti koju su mi poslali poštom na kućnu adresu.

Greška banke je ustanovljena o čemu sam dobio obavijest telefonom i moj novac je uredno vraćen, valjda... web portal trenutno ne radi pa ne mogu provjeriti (možda krpaju rupu u programu), ali!

Nije teško pretpostaviti da su zbog greške u svom programu svoje pisane obavijesti poslali ne samo meni, nego možda i mnogim drugim svojim klijentima, npr. neka taj broj bude 100000 (i uredno te obavijesti naplatili), te na taj način bespravno zaradili 2 milijuna kuna... niti orali, niti kopali.

Osim mene, tu je grešku vjerojatno ustanovio još netko, te istu reklamirao... baš kao i ja, te je banka baš kao i meni, tim klijentima vjerojatno vratila otuđeni novac.

A što je s onima koji su to previdjeli i nisu reklamirali?

Netko očito i dalje sjedi u svojoj fotelji, (i da ne budem baš vulgaran) gladi bradu, udobno živi na račun nas koji radimo... i ne misli odustati!


- 00:38 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Free Web Site Counters
Free Counter

< travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Midnight roller