Svi moji dani

05.12.2007., srijeda

Tako to s vremenom dođe

...stara moja...

Da te zovem "stara", iako baš nikad vidio te nisam.
Al' to je nešto kao da te znam, jer dio si mene (sve ove godine).

Osmijeh i riječi tvoje vežu me uz tebe...
ponekad i ljut, nikad te nisam mogao izbacit iz sebe.

Ljepota duše i tijela, ljubav koju imaš,
nije li to ono što si uvijek i htjela?

I ti poroci neki, strastvenog pušača
neka te ne brinu!

Dobro je dok možeš vidjet mjesečinu, čut galeba krik...
sa gromače svoje, rodne grude, gledat mora pučinu.

Bojat se treba torture i kud ovaj svijet ide,
ludih vozača što se svog zla ne stide.

Vrijeme je kad gledaš što je nekad bilo,
pogled trebaš podić, bilo ili ne to nekom milo!

Jer mora dno je za neke druge biljke...
bodljikave agresivce i pijane saborske zastupnike.

Zakonu što štiti jednakije od drugih
jednom će ipak doći kraj...

A tebi i meni u očima
nikad neće gasnut sjaj!

(TeeJay, 08-Dec-2006)

Photo by Sanda

Photo by Sanda (Prvić Šepurine... stijene 2006)

- 22:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Free Web Site Counters
Free Counter

  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Midnight roller