BOK!

Evo me opet!nisam dugo ništa pisaoburninmad.jednostavno mi se nije dalo.bang A i nisam imao vremena,tj imao sam ga puno jer nisam bio gotovo cijeli tjedan u školi bolestan sam bio..ali možda zato ni nisam pisao jer sam imao previše vremena...namcor
Od srijede kada sam objavio zadnji post nije se ništa puno promijenilo...sve po starom...osim šta mi malo fali škola,tj ne škola ko škola nego zezanje pod satom...naughtydoma mi je malo dosadno..one dvije mi se napokon nisu javljale uopće i baš mi je lijepo...vido sam ja njih obadvije vani ali one mene nisu...ni u petak ni u subotu...skoro sam im se javio ali bolje da nisam....ludbaš je lijepo vrijeme vani,a ja bolestan....da niasm išao u petak i subotu van sad bi mi bilo dobro i mogao bi ići u grad i sve bi bilo super...ah barem ću imati produžene praznike,i ne budem išao u školu ni idući tjedan...thumbupuh sada bi bilo dobro otići negdje i roštiljati...to bi bilo superpartypartypartyparty...e za 7 dana je USKRS...čega ste se odrekli u korizmi?i šta mislite uopće o tome odricanju?držite li se obećango čega se odričete??

BOK!nemam pojma šta da više pišem čujemo se kasnije.hrvatska

09.04.2006. u 14:33 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

dan po dan...život jednog običnog dečka...

evo nekih dobrih

TEUTA
malecka
micamacakt
jedna cura
matein
anonimnabrineta
neseriseronji
raspoložena
život mi oduzmi
*lelich
jajajajajajaja9999
hoodgirl
kraljicatrotoara
ivona-2





Free Counter
Free Counter



Cursors