NEMAM POJMA ŠTA!

partyEJ!danas ču vam pisati o nečemu šta mi se dogodilo prije otprilike prije godinu dana. Ima jedna frendica ako se može tako nazvati koja je željela biti samnom, ne bi to bilo ništa čudno da njezina najbolja frendica i ja nismo željeli biti zajedno skoro 4 godinenut ali uvijek nas je nešto spriječilo ili je ona imala drugog dečka ili ja curu...i tako kad mi je jednom ta cura rekla da želi biti samnom,ja sam osto zaprepaštenmad....nije mi bilo jasno kako može to raditi svojoj najboljoj frendici...mislin nije mi bilo ništa glupo šta cura želi biti samnom,nonoi meni se puno puta dogodilo da mi se sviđala frendova cura ili tako nešto, ali nikad ne bi htio biti s njom....nego mi je bilo glupo zbog toga šta mije je rekla da njezina frendica ne treba znati..eh to me je pogodilo...uh tu mi se zgadilabang...pa da poludiš...kako netko može biti takav?mislim ako ti je frendica onda ne bi smjelo biti tajni, da li se vama tako nešto dogodili?da li bi ste to napravili najboljoj frendici?makar vam se i sviđa dečko/cura koji se sviđa njoj?šta mislite o tome
Bok!

06.04.2006. u 22:47 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

dan po dan...život jednog običnog dečka...

evo nekih dobrih

TEUTA
malecka
micamacakt
jedna cura
matein
anonimnabrineta
neseriseronji
raspoložena
život mi oduzmi
*lelich
jajajajajajaja9999
hoodgirl
kraljicatrotoara
ivona-2





Free Counter
Free Counter



Cursors