četvrtak, 04.06.2009.

...necu misliti na te...ne budi to sto drijema...juce bi umrla za te...a danas jer te nema....

nedostaje mi....puno toga....sve.....
nedostaje mi kuca...poznati kvart....
nedostaje mi moja mala happy family....
nedostaju mi poznati puteljci....
nedostaju mi nepodopstine....
nedostaje mi sve sto mi je daleko...
ali najvise od svega mi nedostaje ono sto mi je pod nosom....
...ljudi stalno pricaju o stvarima koje zele zaboraviti....
sjetna sam ovih dana...plasi me ona pjesma "tuga dolazi kasnije"
...pa sto je onda ovo ako tuga tek dolazi?!
ne zelim biti tu kada dode....i ovo je previse....
...ni zbogom....ni dovidenja.....nista....
...sve je receno tisinom....opet....
Ironicno je to sto nam samo tuga ne treba u zivotu,
a ja samo nju imam....
nedostaje mi blokada....sada gotovo da i nisam na faxu...
po sat vremena svaki dan...ako i toliko....
tjeram se da odem na fakultet....bole me prazni hodnici...
boli me cisto dvoriste...boli me prazno mjesto gdje
je visio transparent...gdje je stajao sator....
svi smo bili jedno, a sada....sada je samo zelja u zraku....
samo zelja i recenica "vidimo se na jesen"....hm....


13:57 | Komentari 7 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>