četvrtak, 30.04.2009.

...treba mi nesto jace od sna da me uspava tisucu godina...

previse se toga mota po mojoj glavi ovih dana...umara me to....
smijem se...uvijek...pred ljudima...ljudi vole kad si veseo....volim ugadati ljudima...zato se smijem...samo zato.....
promatram golubove....zavidim im...fucka se njima....osjecaju li oni tugu?
moze li se operirati od tih nekih ljudskih boljki kao sto npr. emocije?
ne volim ljude...smiju ti se u facu...a ti se cijelo vrijeme ubijas pitanjem - sto stoji iza tog
razvucenog osmijeha...iskrenost? hm...mislim da ne...
sto to ima u ljudima tuzno?
moj boemski svijet je ugrozen zadnjih dana...pokusavam naci rupu i 5min biti sama....
dragi su meni ti ljudi...ali draza mi je samoca....nisu oni krivi....ja sam u banani...
pitam se kako dalje....pogled mi se muti....imam tu nesrecu da vidim buducnost...svoju...
strah me te buducnosti...to nisam ja....ona bolja polovica mene se odselila....daleko....
pricam nebuloze....katkad namjerno....nije mi bitno tude misljenje....ne vise....
udaljila sam se od nekih dragih ljudi...svjesno....iz straha....
udaljila sam se i od same sebe...kontradiktorna sam....zao mi je zbog toga....
mozda sam samo preumorna....

Drama

Kazu da ljudi sami
biraju svoj put
i ja sam mislio tako
evo, vec godinama

Svaka se prica mora
ispricati dvaput
ja je sada pricam
kome cu, neg' vama

Nije vazno koliko smo puta
udahnuli dah
hej, vaznije je koliko smo puta
ostali bez daha

Kazu da ljudi sami
kuju svoju srecu
i ja sam mislio tako
o nasim sudbinama

Al' ne znam s koje strane
sve te lazi krecu
ova je ostala sama

Ljudi, nemam ja bas nista s time
to je u tri cina drama
ljubav je samo ime
koje ljudi nadjevaju zabludama


Kazu da ljudi sami
biraju svoj put
i ja sam mislio tako
ja sam mislio tako
o nasim sudbinama

Svaka se prica mora
ispricati dvaput
ja je sada pricam
kome cu, neg' vama

Nije vazno koliko smo puta
udahnuli dah
hej, vaznije je koliko smo puta
ostali bez daha!

p.s. posjetite blog nezavisne studentske inicijative u zd
nekomercijalizacijiunizd.blog.hr


17:02 | Komentari 6 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>