utorak, 09.12.2008.

ne ocekujem da me razumijes kad ne razumijem ni sebe sam..uzmem sto uzmem, a dam sto dam....

zalosno je kada se ono sto bi se trebalo podrazumjevati i biti nasa svakodnevica cini tako nevjerojatno i tako rijetko.......
pitaju me sto me muci....eh....kako da im odgovorim u samo jednom danu?
kako da objasnim sto me muci osobi kojoj je najveca briga odabrati sto ce sutra obuci? kako da kazem da mi je zao one bake iz poste kada ju ona nije ni vidjela iako je stajala kraj nje.....bake koja salje u Australiju cestitku
za Bozic jedinoj kcerki i rodbini uopce....bake koja se zali sto su markice poskupile za 20 lipa....onih 20 lipa koje se bacaju za "srecu".....svako jutro u usta stavljam vjesalicu i budem nasmijana cijeli dan...sto bi mene moglo muciti kada imam samo 19 godina i nemam pojma o zivotu?
"...kad bi mogli gledati kroz moje oci vidjeli bi zasto probdijem noci.." ..tesko je imati drugacije misljenje o nekim temama od ostalih iz drustva....onog drustva s kojim provodis 90% vremena...ne,
ne ocekujem da budem shvacena...katkada ni sama sebe ne shvacam....ne ocekujem razumjevanje...ne ocekujem suosjecanje....
ne trazim pomoc....ne forsiram teme koje mene zanimaju....ne ocekujem nista...jednostavno se pokusavam stopiti....zasto je onda toliki problem
ako sam drugacija kada sam sama? zasto nam je tesko prihvatiti druge takve kakvi jesu?zasto bi nam trebalo biti neugodno boriti se za
bolje sutra i biti viden na televiziji? svi se stalno zale za nesto....svi bi nesto bolje....ali nitko se ne zeli potruditi da to dobije....to nam je u krvi....neki otrov....promatram ljude oko sebe....gledam ih kroz objektiv...
prekrasna slika...svi su nasmjeseni...ali nije fotka samo one 3-4 osobe koje poziraju...fotka je i ono u uglu...slucajno uhvaceno u kadru....obratite
paznju na posljednju stvar!!
Kazu mi da sam enigma...a otvorena sam kao knjiga....treba samo znati citati....





16:38 | Komentari 6 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>