< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

>>> Opis Bloga <<<

Cvijeće, Kolači i ostalo

Image and video hosting by TinyPic

Od 15.02. :


free hit counter

hit counter

MOJ MAIL : marisoll@net.hr

>>> Linkovi <<<

Image and video hosting by TinyPic

Marija
Zvrk
Cvjetak
Angie
H6 Ima Jedan Svijet
Sebi Pripadam
Suncokretic
Koraljka
Magična noć
Tratinčica
MNP
Mirjana
Mlada mama
Mendula
Tratincicamala
Decembar2001
Žubor vode
Otkucaj
Mima
Bespeljica
Morska zvijezda
Gustirna
Čiovka

>>> Moje Slike <<<

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

subota, 20.09.2008.

Vratija se Šime



Naslov sam uzela iz pjesme,a umjesto Šime evo mene natrag na blog.
Image and video hosting by TinyPic

Hvala vam svima koji ste me strpljivo čekali i vjerujte,svi ste mi nedostajali.
Prvo vrijeme kad bi u 2 sata po noći došla kući hvatala bi me takva nervoza što ne mogu za komp ali .....trebalo je skuhati ručak za sutradan,opeglati robu i sve ono što nisam stigla u onih par sati što sam bila kući.

Iako sam radila po 14-15 sati bilo mi je lijepo i malo mi je žao što je sve tako brzo prošlo.
Svake godine na početku sezone svi jedva čekamo kraj,a kad dođe jedva čekamo početak nove.I tako već godinama.Tko bi nas razumio.

Image and video hosting by TinyPic

Slušamo i čitamo kako je broj gostiju veći nego lani,a ono svake godine ima ih sve manje.Kvaliteta gostiju se vidi po tome što kupe jednu kiflu ili malu pizzu i dijele je na četvero.
Nikad se nije manje kupovalo nego što je to bilo ovo ljeto.Bojim se što će biti sa nama kad uđemo u EU.Talijani su nam izvukli sezonu,ali i oni se sve više žale kako je kod njih teško od kada imaju euro.
Lipanj i srpanj se nije razlikovao od svibnja.Turiste smo tražili šterikom.

Image and video hosting by TinyPic

Zbog grižnje savjesti uzeli smo jedno prijepodne slobodno i otišli sa Bebačem do Poreča.Poslije sat dva krenuli smo u Vrsar.Tu mu je već bilo interesantnije kad je vidio bazene.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Za ručak smo odabrali Limski kanal.
Priroda je neopisivo lijepa.Svakodnevno se brodom može doći iz Rovinja i obećala sam si da ću jednom doći i sa morske strane.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



| komentari (28) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.